Monday, January 29, 2007

2007年度校友會資訊(1)

2007年度校友會資訊(1)

出席者: Camus, Cow, Gary, Ivan, Jessica, Jaemi, Melody
缺席者: Thomas

為了增強及刺激校友會各校友活動出席率, 由Gary動議一新方案, 內容如下:

根據非正式統計, 一般各校友的生日禮物籌金約$200/位(+ /-$50), 而校友總人數為7人, 根據此計算$200 x 6=$1,200, 各校友每年所獲送贈之生日禮物約為$1,200-(原來我地咁富貴!!), 在此, 為整體和諧氣氛下提議, 如缺席者, 則將其生日禮物之總額每次扣$200, 換言之, 如缺席一次者, 該年度之生日禮物之總值將由$1,200減至$1,000, 如此類推, 此機制完全符合"我為人人, 人人為我"之精神!!!
終由Camus, Cow, Gary, Ivan, Jessica, Jaemi和議並一致通過, 即時生效, 並由Melody作見證人為証!!!

另為各校友更熱衷校友舉辦之活動, 避免有人遲到早退, 破壞整個活動和諧氣氛, 故此, 早退者亦視缺席者論, 但罰款為缺席者一半($100), 除非有充足理由, 並早於活動一個月前書面申請, 則可免此責~~~Example: 活生生例子一個, Jessica為體現犧牲小我既精神, 於Camus生日宴會上已為廣大校友示範, 遲到兼早退!!! 好開心, Jessica你已經成功左, 你既生日禮物總額亦由$1,200趺至$1,100.


特此通告

7 comments:

Camustudent said...

雖然個制度會帶落下年,冇話邊個著數唔著數,但諗起蘇生就攪笑,最危果個竟然係最遲生日果個,到左十月,佢份禮最終會剩幾錢或佢要補幾錢先買到佢心儀既野呢?

Gary said...

camus yu: 其實又冇話危唔危既, 基本上大家都知各校友既生日日子, 都預左係個排會出黎慶祝!! 當然我都會盡量就大家時間出黎啦!!

Anonymous said...

話時話... 你有係通知"經常缺席者"要睇呢個blog呀!!

Gary said...

ar j: 你係其中一個....你已經睇左啦!!...wahahha!!!!

Gary said...

thomas: 冇架啦!! 呢d就要睇你既做化啦!!!hehe~~~

Anonymous said...

Excuse Me...Gary!!! 一般既Birthday Gathering...我都有出席架..不過偉泰就危d啦...佢上年已經無出席我既b-day gathering..

Gary said...

ar j: 我可以話你知, Thomas兄佢今年都可能會缺席~~特此通告///