Thursday, January 25, 2007

牛雜

此標題special for牛牛的~~

琴日放工, 慣性同小安去食個tea, 本身諗住食完tea留係公司做下份dis, 不過, 前一日打波真係打得太激烈, (由6:30p.m開始打, 打到成9:30p.m先散水, 連續打左成3個鐘都有) 之後返到屋企成晚都訓得唔係幾好, 周身骨痛之餘, 仲間唔中醒一醒!!! 所以最後決定同小安改食dinner(橫掂佢之後都要上堂), 今次由佢決定, 佢介紹左兩間舖頭, 一間食印尼野, 另一間食雲南米線, 因為上次食tea就去左食雲南米線, 所以我就話不如去食印尼野, 呢間叫"華苑印尼餐廳", 小安同我講個時, show左openrice個評價有成59個笑笑vs 1個唔笑笑, 咁堅當然去試下啦!!!

我地兩個人, 就叫左個小食併盤 + 巴東牛肉 + 黃飯, 小食併盤有牛肉薯餅, 春卷 & 粟米餅, 我覺得個粟米餅都幾好食, 而小安就話牛肉薯餅好食d。個巴東牛肉係個老闆娘(雖然佢冇講, 不過, 我覺得佢似係老闆娘!!)介紹, 牛肉有咬口, 有少少辣, 不過, 兩個人食既份量就未免好似多左dd, 但係, 我地都食得晒喎!!! 真係平時唔好見小安, 講野細細聲, 佢真係都幾刷得, 成個港版小林尊咁!!! 佢食極唔肥個下先好野呀麻~~~簡直係神乎奇技!!

華苑印尼餐廳
地址: 觀塘物華街4號A地下(由仁信里入, 近輔仁街)
電話:
2342-7740
菜式: 印尼菜


肥仔過兩日就係你架啦!!! 俾你睇住先啦!!!

食完之後, 行多一陣, 化下d胃氣, 佢就去左上堂。之後, 我見時間尚早, 返屋企, 又唔會做dis, 橫掂都係有時間, 立即搭左間小巴出旺角買余弟兄既生日禮物--NDSL, 去到好景, 人山人海, 我發覺自己原來都好耐冇出過黎旺角行街。 左問右問, 就左大家既荷包著想, 同阿姐講左一輪價(我最鍾意同人講價, 我都話我知慳識檢架啦), 最終攪掂左!!! 原來買部細細既遊戲機, 隨機都跟幾十萬樣野, 之後跟手就拎住成袋野返屋企。

5 comments:

Jessica said...

點解同阿牛有關???
唸唔到呀...我都有部wil 玩啦.

Gary said...

kitman: 聽晚見面話你知.....

Camustudent said...

嘩嘩嘩,正呀﹗唔好話我out,以家唔走去買wii而走去叫你地買ndsl,因為我家陣就係為左玩返d out左既game,乜野孖寶兄弟﹑孖寶賽車同埋仲有龍珠(RPG果隻),需然靚過以前果隻任天堂版,但都俾倒好多童年回憶我,無論如何都多謝大家滿足我呢個幼稚仔 :D

Gary said...

camus: 打機姐, 冇分幼唔幼稚既!!

我今年生日唔想要d幼稚野, 實際d, 得唔得呀?? 我唔貪心架, 係咁e, 送一"手"匯豐俾我就得架啦!! 多謝先...

Gary said...

thomas: 你有冇睇清楚呀!! 唔係讓呀!!係送呀...

不過, 你所講既"讓"係唔係講緊以象徵式收我一蚊個隻呀!! 咁都好喎....!! 我今年份生日禮物就一於咁話啦///