Thursday, January 04, 2007

無聊空想

有時, 搭車冇野做, 又訓唔著覺, 就會無聊係度諗下野!! 我突然間諗到個問題, 如果, 我有一日冇啦啦死鬼左, 我又好似冇介紹過我d朋友俾我屋企人識, 咁到時, 冇人通知我d朋友黎我個喪禮, 到時咪會好冷清清!!! 所以呢, 識我既朋友, 得閒打下電話俾我, 睇下我死左未, 如果冇人接, 你就應該留個言, 再唔係就打多幾次電話俾我, 知唔知呀, 各位!!

講開打電話, 記得有一次夜晚打俾Lingling(搵佢咩事唔多記得!!), 佢冇接電話, 之後接連打左2,3次俾佢, 不果, 都係冇人接~!! 到左第2日Lingling終於打返俾我, 問我咩樹幹, 我立即問佢, 我咁夜打俾你, 當然係有事啦, 不過, 你唔會擔心我俾人捉左去強姦, 係情急既情況下打俾你求救既咩, 之後, 佢就話: "你唔出去攪攪震就已經好好!!", 我:"........................"

5 comments:

Jessica said...

得閒就做吓份FYP啦!
不過,我都成日打比你睇你死左尾,我係咪好NICE呀. >0<

Gary said...

jessica: 我冇話唔做呀!!! 做緊啦!!

Nice就Nice, 不過我打俾你o個時, 你成日唔聽電話呢!!!

Jessica said...

係聽唔到...唔係唔聽..2者有分別家

Gary said...

jessica: 我想求救個時打電話搵你, 我咪死得...(電話暫時未有人接聽, 請你下次再打過黎啦!!!/ 請你係do一聲之後, 留低你想講既說話, 機主會盡快覆你!!!)

Jessica said...

所以你求救就要打多幾次比我,等我快私聽到啦!!