Wednesday, January 03, 2007

2007的3個第1次

琴日黃sir行過黎問我幾時再約打波, 我就立即打電話俾阿機, 阿機話咁快就約齊人話今日就打到, 今朝起身一望落街就見成個地下都濕晒, 本身都諗住冇得打啦, 不過以防萬一都係帶定d波衫波褲返公司先。 返到office, 大家就係度討論今晚點算, 於是simon兄就提議不如睇下有冇indoor運動場book, 哈, 又咁岩有場, 真係死好命!! 所以造就左今年第一場既籃球活動!

好多時既星期三, 小安因為要上堂, 但係就成8:00p.m先上堂, 放工至上堂呢段時間都冇野做, 而我又有時會留係公司or返學校做功課, 所以好多時我都會搵佢一齊去食個tea, 返左呢邊center咁耐!! 我係琴日先發現原來附近有間Italian Tomato, 既然今日食tea於是就去左呢間試下!!! 唔!! 今日我叫左個細pizze, 味道 一般姐!!! 不過, 見小安佢食佢個意粉個時, 見佢好似好好食咁, 下次有機會再食的話都係叫意粉穩陣d(早知"了"佢個d意粉黎食啦!!!)~~就係咁, 我就食左今年既第一個既tea啦!!

唔知係唔係成個月冇打波做運動, 一下子做d咁劇烈既運動, 今晚打左幾個字全場之後, 撞鬼羅, 隻右腳抽筋喎!!! 仲要係勁抽個隻喎~~~~呢一抽就成為我今年第一抽啦!!! 家陣打緊blog既時候, 隻腳都仲痛緊~~~

No comments: