Monday, January 08, 2007

新玩意

今晚係學校做左一陣dissertation, 發覺原來冇隻手指仔(USB drive)係度好鬼唔方便, 於拿拿臨, 急急腳就立即執埋d架生搭巴士落去黃金買返隻手指仔先(其實自己搵個藉口走人, 唔做野之麻, wahaha)!!! 去到黃金, 以我呢d精明既消費者, 當然係四圍格下價啦!! 撞鬼佢羅...同一隻牌子既手指仔之麻, 左右隔離舖頭都可以差成$12喎, 有間近商場門口仲叫價貴多成本40有多, 我當然去左平o個間買啦!!

4 comments:

Erica said...

我通常都唔會貪平,況且爭果一個幾十蚊,我豪得起,我會去返D有信譽既商舖買,因為呢D野都有假野架,用用下你就知~~~嘻嘻!!!

Gary said...

macy:佢有俾返張單據我, 我諗應該唔會係假野, 你少同我擔心!! 我見到有一間賣成$19x, 我自己買就$148, 差成$50喎!!!

佢$50, 拎黎請你食雪糕都開心啦!! 你話係唔係!!(呢個只不過係比喻, 唔好當真~~~wahhaha)

Erica said...

可能速度問題.....你肯定$19x果個同$148果個係一模一樣??同一牌子都會有唔同速度架喎!!

Gary said...

macy: $19x既速度, 係唔係同我個$148既速度一樣呢, 我就唔知啦!!

不過, 我淨係知, 我個隻手指仔既速度應該係最快個隻姐!!!