Saturday, January 06, 2007

因緣際會

今日下午係屋企睇緊電視直播既世界網球冠軍挑戰賽既時候(有舒拉寶娃喎!!!), 突然電話響起, 望一望call display原來係Macy打黎, 一接電話佢就問我有咩做緊, 我就問佢咩樹幹啦!!!佢話原本出黎有d野攪, 不過, 岩岩canceal左, 但出開黎又唔想咁快返屋企, 就睇下我有咩做, 如果得閒不如出去打機(唔知點解我地出親街都係好似去打機多!!!), 見之前欠佢份生日禮物放左係屋企咁耐, 見今日又唔係有咩特別野做就出去會一會佢。

今日落到機舖, 佢都係打返佢成日打既Game-Time Crisis 4, 佢家陣已經可以係唔駛入錢continue既情況下, 由stage1 打到去stage3既area2(成個game total有3個stage, 每個stage又分3個area), 換言之, 佢其實差唔多已經可以打爆機, 話雖如此, 不過, 佢依然都係未打得爆機, 早陣子佢亦因為仲未打得爆機而終日屈屈不歡!!!

佢話佢應該需要有一位高手旁住佢一齊打雙打先可以打得爆機, 我當然唔可以充當高手啦, 我平日都好少打機既!! 但係, 當我地打完一舖之後, 高手就出現啦!!! 我地見到有兩位人兄, 係唔駛入錢continue既情況下就打爆機。 Macy當然心郁郁打多舖啦!!! Macy一個人打雖然都打得唔錯, 但始終未能突破之前既局面-打唔爆機。 就當我地離開個時, 又見剛才兩位高人又想打過, Macy為左圓自己打爆機既夢想, 佢居然好唐突咁同兩位高手講, 佢想打爆機但係自己一個人打唔掂, 問佢地可唔可以一齊雙打。

兩合高手聽見都不其然呆左一呆, 到最後佢地都願意一齊打雙打, Macy佢都唔係省油燈, 佢同其中一位高手聯手打到差不多最後的一個mission, 不過, 好不幸, Macy黎到呢度就死左!! 至於高手始終都係高手, 最後單拖都可以打得爆機!!(高手最後見Macy咁恨打, 最後爆機個幾槍俾左Macy開~~)

打完機之後, 佢就出去join朋友食飯, 而我就返歸。 唔係講笑, 前排Macy日日夜夜係度呻, 因乜解究仲未打得爆機, 今日見佢打完機之後, 見佢個樣好似仲回味緊頭先打機個情況。 佢話:『我o個頭近啦!!(接近就快爆近)所以咪開心羅~~~』

4 comments:

Erica said...

我都估到你會幫我寫日記.......太好喇,我可以慳返唔使寫!!!

我相信我就快可以爆機!!!

Gary said...

macy: 咁你係唔係會請我食雪糕架!!!

Erica said...

你見証唔到我打爆機,所以無雪糕食lu~~~

我講過,見証住我第一次打爆機既人會有豐富大獎,呢位幸運兒已經出現左lu,你係咪好失望呢??哈哈!!!

Gary said...

macy: 你幾時去打solo呀, 我對你好有信心打solo可以打爆機!!( 咁見證你打solo爆機, 仲有冇雪糕食架!!)