Tuesday, January 23, 2007

係!!! 近排真係冇咩特別活動, 所以所有野都係執執碎碎, 我諗"雜"呢個標題, 應該會係未來3個月都會經常性出現~

其實上次係朗豪坊行開街個時係"朱古力"度睇岩左條褲, 諗住達遲d新年可以有條新褲著下, 不過當時見仲未sale所以就忍住手先冇買到, 等佢sale先再入貨(我好慳家架!!), 今日放工就經開尖咀, 就叫小安陪我去睇下sale未啦!! 雖然就冇舉個牌出黎話sale, 不過, 見佢好似已經平左(上次見好似$299, 家陣係$269), 所以就立即試褲再買啦!!! 試岩之後, 就去casher俾錢之際, 我見小安伸隻手入佢個包包度, 我心諗:『咁好死, 想同我俾錢!!』, 點知, 原來佢係個包包度拎左包Teample紙巾出黎, 再同我講:『你好大汗喎!! 抹下佢先啦!!』, 唔知係唔係我本身抱住個期望太大, 我個樣即刻由開心樣子一下子變成一個好低落既樣(成個過程唔駛2秒!!), 佢又見到我個樣既變化居然知我諗咩, 之後大家不其然都一齊笑左出黎!!

買完褲之後, 就返左去學校上堂, 係尖東行去學校既途中, 見到一位好熟好熟好熟樣既朋友仔, 之前知佢係外國讀書, 但就冇收到風佢返黎, 開頭就起勢咁望住佢, 但係我又唔敢叫佢, 我呢d出黎蒲, 一個唔覺意認錯人, 多幾包小安Teample(面子)都冇用啦!!! 今晚icq, 見到佢就問佢啦!! 果然, 今日見到既就係Alies, 真係好耐冇見!!! Welcome back HK!!!(雖然你好似返左黎都一段時間!!!) but好開心見返你, 雖然唔算真係見面, 搵日出黎食個tea~~~仲有得閒係度留低兩"篤"

早兩日, 同牛牛傾電話, 佢工作苦悶既時候就會四圍打電話搵人同佢消磨時間!!! o個日, 我正正係屋企發緊呆當中, 同佢傾左兩句, 本想同佢講收線想訓陣覺, 我都未開口出聲, 佢已經同我講:『Gary, 我話你知, 我feel到你想收我線, 你諗都唔駛諗呀!!! 我識左你十幾年, 有咩會唔知道呀!!!』, 牛牛, 好勁呀你!!! 咩都俾你估到~~~仲有, 牛牛話我呢排個blog, 了無生氣, 好鬼死悶, 鬼咩, 日日唔係對住份dissertation, 就係dissertation, 成個世界都係得dissertation~

4 comments:

Anonymous said...

Gary,有一件事我收埋左心入面好耐架啦…

好想講比你聽………

……我o個銀包不嬲都放在自己褲袋架……伸隻手入包包一定唔會係攞銀包囉!!!^O^

Gary said...

小安: 天呀.................

Anonymous said...

GARY~ 比D心機打埋LAST一場啦 我等緊同你去溫泉架~ >3<" 仲要去玩好多好多野... 食好多野~~~!!!

Gary said...

fay:都叫你唔好打咁多機架啦, 家陣我讀書做功課呀!!! 打咩最後一場呀...on-line game上腦啦你...

哈...好呀..去玩...呀!!!