Monday, January 29, 2007

中餐


星期六為賀Camus兄生日而出黎食飯, 原定去九龍城食泰國菜, 但當我早於星期四時向壽星人仕提及生日飯食泰國菜時, 佢居然話:『泰國菜! 熱氣喎!!!』, 正當我百思不得其解, 因乜解究幾時"泰國菜=熱氣"之理論時, 就係呢個時候佢就話:『不如食中菜! 泉章居呀! 我想食"梅菜扣肉"!』, 車! 根本就係佢想食扣肉之麻~~就胡亂推說出泰國菜會熱氣之理論來!!

不過, 壽星仔大晒, 等如"問題娛樂圈"玩牌面大細一樣, 你係終極一著, 你係皇牌-大晒!!! 就係咁, 我地星期六晚就去左泉章居食飯是也, 泉章居一向以多人排隊出名, 本先想book定抬, 點知佢話得6點個round先有得訂, 之後既時間都要walkin攞飛~

約左大家7:30p.m係門口等, 我當然係第一個到啦!! 拿拿聲, 拎支籌先, 等3張抬就到我地!! 過多一陣終於齊人, 眼闊肚窄既我地, 7條友(3男4女)叫左6個餸, 呢個都唔係問題, 不過, 係點餸個時出現左多肉少菜既情況出現: 雞(全隻), 梅菜扣肉(主人家指定菜式), 羊腩煲(我要叫既!! 冬天麻!! 保暖呀!!), 瑤柱豆苗(全晚唯一既菜!!), 炸大腸(點解會係酒樓叫呢d餸架!!), 仲有一碟炸蝦球(最似樣, 得呢碟!!), 仲有套餐跟例水一個窩~~~

最後, 野-當然食唔晒, 仲有既就係原來冇咩人食個煲羊腩煲, 本著食得唔好"晒"既原則底下(仲有, 主要既原因, 呢煲野係我叫!!), 一條友, 清左大半煲, 食完之後, 真係幾驚個晚返屋企會流鼻血~~今晚, 除左食飯之外, 仲有Jaemi拎左佢岩岩去完澳洲旅行d相出黎俾我地睇, 佢係岩岩上年12月個時去, 照道理當時澳洲d天氣應該係夏天, 點知佢影返黎d相(尤其是沙灘個d, 一個bikini女郎都冇), 佢話佢去個時, 澳洲天氣反常, 得返17,8度左右, 所以去到沙灘個時就冇咩人游水~~

食飽之後, 散水...各自歸家~~今年校友會第一個既生日聚餐功德完滿, 大海無量~~

No comments: