Tuesday, January 09, 2007

恭喜黃靜君

今晚打打下籃球突然收到Macy個電話, 佢好開心咁講佢終於打爆機, 咩機!! 就係前前前文提過既Time crisis 4。 佢一輪咀belebali講左一大堆野, 好明顯, 佢真係為左呢件事, 屈左好耐, 今晚佢終於可以得到解脫, 我問佢:『07年, 你既目標已經完成左, 咁你今年成年咪冇晒方向??』, 點知佢話:『唔係!!! 我要solo mode個方面著手, 我要一個人自己打爆機, 唔駛要雙打搵人陪!!(今晚佢都係打雙打先打得爆)』, 我除左恭喜佢之外, 真係唔知講咩好, haha!!! 不過, 都好多謝你, 咁難得你可以打俾我同我分享你既喜悅!!! 恭喜again~~~

p.s: Macy, 難得你咁表揚我, 我冇咩理由唔恭喜返你架!!! wahhahahahha!!!!

1 comment:

Anonymous said...

賴野添~~~