Sunday, January 14, 2007

堅持、執著、硬頸

之前, Macy生日個時話過會請佢食飯, 查實佢就12月頭生日, 不過, 佢成個12月都full booking加上我又要考試, 所以個生日飯局就拖到今個星期五先食。 今次食飯我就帶左佢去旺角既 lafuma Outdoor Cafe度食dinner, 其實呢間野我係未食過, 之不過. 先前睇過人地個部落格話呢間唔錯, 如果冇記錯余弟兄亦都好似推介過呢間(好好好耐之前既事)。

放工之後, 就出左旺角等Macy, 佢黎到之後, 就問:『我地打機先定食飯先!!』, 佢真係對打機真係樂此不疲, 咁既然佢咁想打機, 大家又未餓加上時間尚早, 就走去打左舖TC4(應該係話得佢打先岩), 佢家陣既目標係solo打爆機。 大家如果有去機舖打機既話, 通常發現都係d男仔去打機, 女仔就係佢後面等/睇個男仔打, 呢個情況就正正係我地上面發生, 但係個男女位置對調, Macy就打機, 我就係後面睇o個位。

唔係講笑, 真係得佢一個人打!!

打左一舖機之後就走去食野, 不過, 都唔講得笑家陣佢閒閒地打一舖都可以差不多可以打到爆機, 相對黎講一舖都起碼打成半粒鐘有多。 我地去到呢間 lafuma Outdoor Cafe, 嘩, 可以用一個字黎形容"靜", 呢間野大就唔算特別大, 不過, 我地8點鐘上到去, 居然都係得2,3抬人, 係旺角呢個位置, 呢個鐘數, 都係得咁少人黎食, 真係唔知佢仲生唔生存到。 既然一場黎到, 就點都要試下。

你眼見個芝士火鍋配料就係得左手邊同右手邊呢兩碟, 而中間個碟係沙律。

中間個d係薯蓉, 成晚最好食就係呢舊野!!

我地叫左個set dinner(羊鞍+薯蓉) + 芝士火鍋, 我地兩個都一致認為個芝士火鍋一般姐, 其實基本上今晚個dinner最好食既居然係個薯蓉。我個人認為, 如果大一班人上去食就唔錯, 因為一黎真係冇咩人黎食, 所以一定唔怕冇位, 而且環境都十分之唔錯;兩個人既話, 最好就係上去傾下計飲下野就算, 食就可以免啦!!!

我地食完之後, Macy同我都認為食唔飽, 於是就走左去Haagen-Dazs食雪糕, 今次就由佢請客, 之後佢就再提議去打機, 我地就落返平時我地成日打既龍威(係長沙灣)機舖打, 佢第一舖由係臨到尾就死左, 之後, 佢心有不甘, 立即再入錢打多舖, 可能太急進既關係, 今次比對上兩次既成績更差。 打完呢兩舖之後, 佢心情趺到落谷低, 之後, 佢就不斷重複同我講左一句說話:『Gary, 你明唔明呀! 我睇你都唔明架啦!!!』, 佢好似個d精神病院放出黎o個d人, 成日係度自言自語, 我諗佢因為自己係欠少少就可以打爆機, 但係就係欠個少少, 所以有少少嬲自己而唔開心, 不過, 佢就未免睇得太過重!!

之後, 我就提議去松記食糖水, 食左一陣, 我見佢真係悶悶不樂(全程食糖水既時候, 佢都係低住頭食野), 我就同佢講不如打多一舖, 橫掂機舖收2點, (其實我地食糖水個時已經差不多12點鐘), 最後, 佢當然敵唔過呢個咁吸引既提議啦!!

佢終於打爆機~~~

之後, 佢就再一次神勇既演出, 今次黃天不負有心人, 今次佢終於打爆機, 雖然最後都好似幾危險下。 佢開心到飛起, 精神病人就真係有精神病, 今次佢就轉左對白, 不斷咁同我講:『我好開心呀!! 真係好開心呀!!』之後就自己有自己係度笑, 呢d就真係叫nature high!!! 打完機出黎, 望一望錶, 嘩, 成一點鐘!!! 我地係入面玩左2,3個鐘, 真係誇張。 之後, 就送左佢搭巴士, 自己就返屋企啦!!!

lafuma Outdoor Cafe
地址: 旺角花園街76A3樓
電話: 23885408
菜式: 法國菜

5 comments:

Camustudent said...

好耐冇去果度食,我諗都有年半以上,聽聞轉左個廚師(以前果個係法國佬),而當其時我同Melody都一致覺得個薯蓉係最把炮既,亦話說果舊野單叫要$50,下次再想食d特別野試下去西沙Tom Bar & Grill,我就未試過,聽聞好Q貴,所以你同我試左先:D

Erica said...

你唔明架喇~~~~仲有,我唔係硬頸呀,只係我太清楚自己咋!!!

同埋我岩岩諗到D野,好勁架~~~其實我地有一次出黎係無打機架,就係睇死亡筆記2果次呀,係咪好勁呀!?!我指我D記性!!!

Gary said...

camus: 嘩..好耐冇見你係度留言...西沙...邊樹黎架...大陸架!! 貴野唔岩我喎..我都係鍾意平民化多d..

Gary said...

macy: 上次睇死亡筆記2, 係冇時間去打機姐。 o個次我返完學校見阿sir再出黎, 你就已經摧住話肚餓要食野之麻, 如果有時間, 你會唔去打機咩!!

Erica said...

無論咩原因都好,始終我地都有一次見面係無一齊去打機~~~~