Thursday, January 18, 2007

美食小天堂

有糖, 有餅, 有朱古力, 仲有野飲....

工作時不時都發牙痕, 又或者做到悶, 有d野咬下過下日晨先過癮。 有幸同事們都喜歡與眾同樂, 分享各類零食, 難得有時仲會送贈多少給本人作儲貨之用, 家陣枱頭已累積相當數量存貨, 零食已囤積成一個小王國並佔用本人枱面小量位置。 有時, 放工後留係公司做功課至8, 9點時, 此等食物更能發輝其小吃多滋味效能, 實屬感恩~~~

在此謝過主要零食供應商小安, 其次仲有估佢唔到時不時都會係屋企整蛋糕再拎返公司俾大家試食既Fanny。

2 comments:

Camustudent said...

肥仔,記唔記得我最肥仔既係幾時?就係o係百佳做野既時候呀,果時o係office耐唔耐就有其他dept既同事拎零食俾我,同你而家相中既數量實在不遑多讓(可能更多),所以因住肥死你呀。

仲有,我近日好喜打藍球呀,幾時約出黎打返場陪你減下肥。:p

Gary said...

camus: 乜你家陣有瘦過咩!!! 哈..哈..

打波, 我基本上每個星期都會同d同事打, 下星期二(23/1), 我地都約左打波, 岩唔岩呀!! 一齊打呀!! 我地應該都係落旺角花墟打波~~