Sunday, July 06, 2008

一聚

好cute既BB~~
近鏡望到佢塊面個兩團肉幾得意!!
眼超超, 望鏡頭!!

琴日, 上左小狗屋企探下狗仔, 之前, 滿月個時見過面之後都好似有好幾個月冇見面( i mean狗仔!!), 不知不覺佢依家已經4個月大(就快5個月大), 今日見佢第一眼就發覺, 嘩, 死肥仔呀, 肥得佢呢, 瞼上個兩團肉好鬼得意, 肥嘟嘟咁, 4個月大已經有成17磅, 佢d手手腳腳好鬼死實淨, 全部都係d肉, 揸上手成條香腸咁, 睇到小狗同BB拍d沖涼短片, 見到佢剝晒衫, 佢真係成個米芝蓮咁, 大脾d肉一截截咁, 而且睇佢沖完涼抹身個時仲有特登揭起得肉抹, 唔係既話怕d水入左去入面, 濕住d肉就唔好啦!! 仲有, 仲有, 佢仲有對大大眼睛, 眼仔碌碌幾得意 望多幾眼佢對眼都幾似佢媽媽!!

全部場都貼晒d菜名!!
xx蒸水蛋
全部叫左8款餸
燒汁鱔球
是夜主角 - 糯米雞是也~~
俾我地睇完個真身之後就幫我地"分屍"~~~

琴日其實除左去探下狗仔之外, 另一個目的就係慶祝奶奶既生日(遲左成個月先去慶祝, 哈!!), 上次去南Y島行山個時, 小貞貞已經提議去鰂魚涌個邊食"糯米雞", 唔係普通茶樓飲茶既糯米雞, 而係一隻去左骨既雞入面釀d糯米入去!!

起先, 我地先到太古城行左陣街先去食飯!! 開頭諗住係太古城個邊行返落去鰂魚涌都應該唔係太遠路, 點知行行重行行, 原來太古城行返落去越鰂魚涌真係都有一段距離(唔怪得之, 地鐵真係會開多個鰂魚涌地鐵站啦!!), 係越行越攰既情況之下, 呢班後生女開始係度"媽"聲四起, :『到未呀, 仲有幾耐先到呀, 好肚餓呀, 就快死啦!!!』好彩係佢地就快斷氣之前就岩岩就行到啦!!

原來呢度係一間小菜館, 仲要係個橫巷入面, 入到去入面一張餐牌都冇, 只可以望住牆上面既菜名落order, 個老闆(我估!!)一開始就飲我地飲咩湯, 我地話諗諗先啦, 佢就一直係度"吹", 問我地飲唔飲湯, 一直係度推介話佢地個杏汁白菜膽紅蘿蔔煲豬肺湯, 既然佢咁落力sell呢個湯, 我地就叫左個湯黎飲下啦!! 之後, 我地就隨隨便便叫左幾個餸食, 栗子排骨煲, 咕嚕肉, 炒通菜, 魚香茄子煲, 蒸水蛋, 當然包括我地特登預訂黎食既糯米雞啦!! 其實, 所有菜式都係一d小菜類, 都唔算係好特別, 味道o.k啦!!

叫餸個時都有個學問, 家陣原來仲有人咁傳統, 叫餸要起雙, 而我地咁岩叫到7個餸(連湯計), 點知Lingling話不如叫多個餸啦, 佢話叫7個餸, 好似食"七"咁, 唔係咁好, 哈, 所以我地最後就叫多個餸, 連埋個湯既話就岩岩好8個, 起雙!! 平時我自己就好少留意呢d野, 總之, 叫到夠食就得, 話知佢起單定起雙!!最後, total8個人, 由於奶奶生日, 唔計佢, 每人都只係$130左右, 唔算貴, 因為都係d小菜類, 貴極都有個限度啦!!

炳記
地址: 鰂魚涌英皇道911號地下
電話: 2561 4351
菜式: 廣東菜中菜館

2 comments:

Jessica said...

好大隻喎, 我屋企隻心雅得17磅, 之但係成8個月有多啦...

Gary said...

jessica: 即係你屎波羅, 快d有理冇理塞佢食多d野啦!!

唔好食奶啦, 開始直接餵佢食飯啦!!!