Sunday, July 13, 2008

寓溫習於娛樂

唔講得笑, 有好多野食架!!
白汁吞拿魚鏍絲粉
蒜蓉炒西蘭花

岩岩星期五重開study group, 一大伙人原先講左話今次除左重開已經冇開一個月既study group之外, 不如順道攪埋個大食會, 起先話每人整一款返去一齊食, 最後, 當然我地三位男生冇人整野食啦, 好在得兩位女生我地先可以食到咁好既野!!

女生們就勁啦~~ 佢地兩位夾埋大大話話都整左6,7款野食出黎, 數一數先: 白汁吞拿魚鏍絲粉2大盆, 白朱古力芝士蛋糕(自製), 豉油雞翼, 蒜蓉炒西蘭花, 蕃茄蛋沙律三文治, 綠茶紅豆鬆餅(自製), 美味曲奇餅(自製)!! 多謝佢地咁俾心機整咁多野食, 令今次既大食會生色不少, 而且聽兩位女生講, 之前一晚仲要整到成點鐘先有得訓, 呢番既心機, 真係將食物味道再加多一點既分數!!

大件事, 下次如果再有大食會就由我地3位男生出手, 到時唔知整咩野食好添!!

8 comments:

Anonymous said...

嘩....呢D女生娶得過喎!!!

Gary said...

唔識煮野食的女生: 咁你會唔會成世都嫁唔出架!! 你都係努力工作, 自力更生啦!!

Jessica said...

腸仔菠蘿囉...
真的十分不好意思呀, 去不了打波哩. 不過你(anna)咁好人, 唔會怪我呀, 係咪??
下次食飯先比份柏斯手信比你啦..

Gary said...

jessica: 你都知唔好意思呢!! 牛牛就乖啦, 佢特登推左人地節目黎打波, 咁就good晒, 呢d要高度表揚!!!

咁你就要識做啦, 我地份手信要大份d呀!!!

Jessica said...

咁人地生日呀..一年得一次咋.
你要份大手信, 咁要等我下年再去先得喎..哈哈

Gary said...

jessica: 下年又去, 駛唔駛呀!!!

Jessica said...

下年希望可以去1年

Gary said...

jessica: 嘩!! working holiday visa??? 我有個fd岩岩6月已經去左個邊玩啦!!