Tuesday, July 29, 2008

師奶格價網


師奶格價網
http://www.c9web.com/price.php

其實早兩日係人地個blog度已經見到呢個web-site, 見到佢呢個web-site都幾good架, 因為佢四周圍睇下d日常用品或者d食品格下價, 睇下d野邊樹平d!! 大家就可以去個度買野, 唔駛野野係超市捱貴價貨!!

點知咁橋今日"星期二檔案"又做緊呢個"格價"呢個topic, 而無線新聞組亦都已經訪問呢個網主!! 原來呢個web-site只係開左個零禮拜左右!! 大家得閒可以上去昅下邊度有平野買!!

8 comments:

Jessica said...

GARY SAN...WHY U SO LIKE "C LINE" DES KA??
C LINE SAN....

Anonymous said...

都話左你師師奶化架啦...以後唔叫你肥仔...叫你八婆岩你多d

Gary said...

jessica: 呢d叫精明, 同係唔係師奶就冇關係!!! 其實師奶=精明, 如果唔係你阿媽點養得你咁肥屍大隻呀, whahahaha~~

Gary said...

阿榮: 你錯啦, 做人既野最緊要係百變, 我地香港人黎架麻, 做人做事都要靈活變通, 好似你咁一成不變就真係死得啦!!

o拿, 有咩事咪一齊研究下羅, 你虛心d學習我實教你點做一個精明既消費者架!!

Jessica said...

你錯啦...我阿媽"並"唔係c line des~
佢好小去睇邊間有平野買呀...
p.s 我並唔係"肥屍大隻" low b

Gary said...

jessica: 你唔睇價錢係因為你有錢姐, 我呢d貧窮線以下, 低收入人仕, 仲係係稅網以下既人, 好慘架!! o拿, 你得閒就係菜檔拎返幾棵靈芝俾我,等我轉手再拎出去俾人bid, 賺返幾蚊用下都好呀!!!

記住16號呀, 咪鬼到時又放飛機呀, 放飛機者, 死!! 仲有, 記住手信, 呢個係main point!! yeah!!

Jessica said...

得!...我去我阿媽到攞靈芝.....茹.. 比你打邊爐就得..傻仔

Anonymous said...

香港超市格價網
http://www.price-cream.com/

Try this one!