Monday, July 14, 2008

早來的生日禮物

新電話 Sony Ericsson - W901i是也~~

嘩, 嘩, 嘩, 勁啦, 我9月生日依家已經有生日禮物收, 邊個對我咁好, 唔駛講都知當然係我位靚靚女朋友啦!! 話說近日我部手提電話大大話話都用左3-4年, 家陣已經去到人生既盡頭, 唔知係咪佢厭世既關係, 近排佢時不時都會自動熄機, 又或者係自我re-start!!! 細心既女朋友有見及此, 既然係咁, 就將生日禮物推前2個月送, 於是我部新既手提電話就此誕生啦, yeah!! Thank you so much!! 多謝妳份生日禮物, 我好鐘意呀~~~

2 comments:

Anonymous said...

你鍾意就好~~~> 3<

Gary said...

女朋友: 當然鐘意啦!!