Sunday, July 20, 2008

不亦樂乎

特別設計for 香港既Batman Poster, 可以見到IFC
琴日, 一口氣有兩大活動, 首先下午先同d同學仔一齊去睇戲, 睇"Batman: Dark Knigth", 好耐冇試過成班人柴娃娃去睇戲, 早兩年都有d咁既機會, 多數都係睇d大片, such as: "Harry Portar", "Lord of the Ring"呢d, 不過近年好似少左呢d大片, 所以都好少可再出成班友一齊去睇戲! 我地琴日睇下午3點場, 去到戲院個時見到排隊買飛條龍長到都唔知龍尾係邊, 好彩我地一早買定飛, 可以施施然咁行入去睇戲!!! 可能18號先岩岩上畫, 我地琴日去睇個時好多人, 全院滿座, d人誇張到連頭兩, 三行都唔放過, 照買飛照睇!! 就算我隔離有個單丁位都有位男士自己買飛入場睇戲!!

之前有新聞話呢套戲有Edison有份客串既部份已經俾人cut剩3分鐘(實際出場時間應該得個30秒), 所以當戲份轉移到香港個時, 立即打醒十二分精神昅實Edison係邊度出場, 果然, 佢個客串閒角真係客過唔客, 好在我聚精會神先留意到佢出場, 皆因佢個角色(都唔可以話係咩角色, 只係一個跑龍套!!)真係可有可冇, 而且, 我仲聽到前面個行有人講:『 o下!! 乜Edison出左場啦, 我睇唔到呀!!』

Batman固然好睇啦, 不過對上個幾集, 什麼前傳之類個d都冇睇, 可能睇開再之前個d Batman電影系列一向都係比較漫畫化, 戲情比較誇張, 今次Batman則著重現實多少少!! 感覺上又同之前個d又唔係幾同, 不過, 作為一套大片, 其實都幾好睇!! 今次劇情講Joker既出現令到全市都人心惶惶, 新聞話演繹Joker既主角因為太投入角色, 即使拍完成套戲之後都未能完全抽離最後仲自殺!! 不過講真個句, 佢既演繹又真係幾好, 瘋狂得黎又幾聰明, 仲有少少變態!! 完全可以將整個city攪到一片混亂, 仲有就係估唔到最後, 原來雙面人呢個角色係由Joker引身出黎!! 呢一個關鍵可以話係呢次電影既驚喜!!

個壁球場, 一物二用, 其中一邊可以俾人打乒乓波!! 家陣兩個場, 我地都打晒!!

睇完戲之後就要趕下場, 因為之前Anna早係一個月前就book左夜晚係西貢個邊既壁球場, 琴晚就call埋牛牛, 堅, 同Jaemi一齊做下運動, Yeah, 健康非常, 非常健康!! 由於睇完戲都已經差不多成6:00p.m(成套戲都有2個半鐘架!!), 於是急急腳諗住係旺角搭小巴入西貢, 臨上車前先打俾牛牛, 諗住join埋一齊搭小巴入去, 點知佢話係深水埗屋企個邊, 仲話堅兄有揸車順道兜埋我地一齊入去, 好野, 有車送我地入去, 車錢都慳返!!

以堅兄個手辣車, 由深水埗兜落太子接我地再入西貢都只係用左30min就攪掂, 快得驚人, 我地book左7:30p.m場, 岩岩好夠鐘就到! 去到壁球場發現隔離個乒乓波枱冇人打, 於是我地就順手book埋佢黎打, yeah, 成個壁球場就由我地霸晒黎玩, 記住喎, 家陣book場打book係唔駛俾錢架, 今次真係發達, 唔駛錢就包到場打波, 勁呀!!!

8 comments:

Anonymous said...

你個樣仲咩咁嚴肅呀...?

Anonymous said...

WHY SO SERIOUS???

Gary said...

小...丑: ^ v ^lll 我笑得好開心呀!!

Gary said...

小安: Because i am Batman!!

Anonymous said...

唔怪之得我覺得你怪怪地啦...
Batman最鍾意係將底褲套上個頭度架嘛...(變態架!)^^

Gary said...

小安: 妳......妳......妳點知我冇著底褲, 將條底底笠左上頭架!!!

Anonymous said...

點會呢?
Batman有兩條底架喎...你一定唔係Batman!!!

Gary said...

安: 又點會呢, 我真係Batman黎架, 其實我都有兩條un架, 不過, 咁岩d底底拎晒去洗, 咁我又唔可以俾人見到我真面目, 所以就唯有...........