Monday, January 28, 2008

牛, 牛, 牛

上星期五, 校友余弟兄生日, 一眾好友當然義不容辭為佢慶生啦!! 今次由Jessica發板提議去"盛八", "盛八"是一間日式烤肉店, 其出名主食和牛, 當然除左牛肉之外, 仲顧及到唔食牛肉既朋友, 都有雞肉 & 豬肉既選擇, 不過, 係Menu入面接近8成既食物都係以牛肉為主角啦!!

環境暗暗的~~不過, 唔多油煙!!!

趁朋友未到齊, Jessica就叫左個沙律食住等, 個沙律都係一堆菜啦, 不過, 佢個sourse就好好味, 亦都好特別! 朋友們都陸續到齊, 就開始叫野食, 基本上我地一行9人, 叫左幾多野下, 貴就唔係好貴, 大約約$60-70一碟左右, 不過, 佢個d份量感覺上好似少左d, 好似得6-7片左右, 諗諗下一塊咁既野圍埋都要成$10 /塊, cool!!!!

咪就係得個幾塊羅~~~

我地最威威叫左個$250既日式和牛(一碟都係6塊左右!), 開頭個時大家都唔知佢咁貴(因為Jessica點菜的!!), 呢碟和牛一上, 余弟望一望個Menu就大聲叫左一聲:『嘩, 呢塊野, $250架!!! 大家小心d燒呀!!』哈, 於是大家都小心翼翼好好處理呢幾塊貴價牛!!

唔知係唔係我對食物既要求唔高呢, 呢度d野食感覺上都係一般, 冇咩特別, 好好食, 又唔叫得係, 但又未至於唔好食, 頭先個句 - 一般啦!! 不過黎呢度食過, 總算知道咩叫日式烤肉店!! 特別一提, 尖沙咀呢間分店d抽風做得唔錯, 開頭以為會好似韓燒個d煙霧迷漫又怕d大褸會吸到d油煙味, 哦, 原來即使整間舖都坐滿人係度燒烤都唔覺好大煙, 唔錯, 唔錯!!

頭先講左, 碟碟食物都係得個幾塊, 我地邊樹會食得飽呀, 大家諗諗下咁叫都唔係辦法, 再叫起碼叫多幾十碟先夠!! 而咁岩Jaemi講開老麥新出既"椒財板燒牛肉飽"幾好味, 於是就提議不如埋單去老麥食多餐, 平、靘、正!! 以塞飽個肚為大原則, 坐言起行, 於是, 大家拿拿臨執拾行裝轉架部, 轉個彎就到老麥, 再開餐, 個包, 一般啦, 大家可以唔需要特別去試, 因為都唔係特別好味, 簡單一句, 黑椒牛肉飽羅!!
咪講笑, 有相為証, 真係食多餐~~~

"椒財板燒牛肉飽"

食完之後, 大家都各自散水, 余弟兄, 過多幾年就要叫你做余老兄架啦, wahahah, 生日快樂, 仲有, 你份禮物, 快d諗, 唔係我地就cut左你架啦!!

地點: 尖沙咀亞士厘道23-25號雅士利中心3樓
電話:2366 8866
菜式: 日本菜 (日式西餐廳, 燒烤)

Wednesday, January 23, 2008

仙藥


琴日講過, 有時d集中力不足既時候, 怎麼辦?? 冇得走去訓覺, 就唯入"對"返罐咖啡提提神, 都唔係講笑, 咖啡呢家野, 係我枱長期都有罐咖啡坐陣, 一旦出現集中力失調既時候, 就會立即開黎飲, 真係萬試萬靈!!! 勁呀!!!

雖然話就話萬試萬靈, 不過有時都唔係好掂(失靈!!!), 死啦, 你睇下我呀, 又做做下野走黎打blog啦, 都係做野先~~~

Tuesday, January 22, 2008

有精力, 冇集中力


近日唔知咩事, 人就好精神下(都係一時時), 不過, 梗係集中唔到精神!!!

返工個時成日都做做下野, 個人有時會突然間雲遊太空, 唔知飛左去邊, 所以有時一旦集中到精神做野, 就要快快手一口氣做晒去, 如果唔係, 真係唔知幾時個人先可以回返魂!!! 有"集中力"做野, 同冇"集中力"做野個feel真係唔同d架!!! 成個人都會積極起黎, 有問題個腦都可以轉得好快咁解決到!!!

究竟發生咩事呢???

我要做model


攝影師正示範動作俾model睇, 如何示演動感~~~

話說, 上星期友伴的好好好好朋友結婚, 友伴順理成章做埋伴娘, 做得伴娘自然有件伴娘衫架啦, 友伴見租左套伴娘衫用得唔好"晒", 所以就係第2日約埋佢位鍾意攝影既朋友, 同佢影set沙龍!!

星期日, 我地一行4人就由攝影師帶領, 去左一個唔講唔知, 講左都唔知既好地方影相 - 鯉魚門, 開頭以為鯉魚門真係得海鮮食姐, 原來再左轉右轉入到去之後, 又發現一個新景象, 個度環境尚算優美, 一大篇空地, 再加上幾座廢置左既屋仔, 最重要既係冇咩人去, 成個地方我地玩晒!!

正式開始, 當日我既工作, 除左係model既媬姆之外, 同時要兼任拎住塊反光板"打燈"!! Model既工作就係不斷擺post, 笑, 笑, 笑.......哈, 唔係講笑, 查實就咁淨係睇住佢不斷咁做呢動作, 擺post, 都真係有d攰!!! 唔覺唔覺, 影影下都影左3個鐘都有! 嘩, 影完之後, 返屋企先發覺原來成日都暴曬係陽光底下, 不自覺咁塊面同對手都曬傷左~~~ 依家個鼻有少少甩皮!!!

Monday, January 21, 2008

攪一大輪

黎緊個星期日, 小燕子Jackie終於嫁得出, 我地一班姐妹傳統上係個朝早新郎接新娘既時候, 少不免都要玩下d遊戲, 繼上年小狗結婚"愛的宣言"由本人親自度出黎之外, 今年, 再一次encore由本人度橋!

哈, 人大了老啦, 一下子d急材迫唔到出黎, 幸好有奶奶同主人家幫手! 上星期, 運用資訊發達既互聯網作溝通既橋樑, 我地三條友係office hour既時候, 不斷咁各自作完一段就send e-mail俾大家, 等大家comment, comment又再修改, 修改完再comment, comment完又再修改................重重復復, 幾日之間, 大家互send左最少20-30封e_mail, 幸好最後終於定到副愛的宣言對聯出黎, 仲有奶奶特別搵人製作左一副特別版version俾jackie(上圖)!!! 當然啦, 正式當日, 唔會用特別版出黎~~~~~

Saturday, January 19, 2008

我真係咁攪笑咩???

唔知係唔係我個人真係咁似曉攪笑呢, 成日都有人冇神神突然間彈一句同我講:『喂, 講個笑話黎聽下呀!!!』, 前日同琴日都有不同既人用一個語氣黎同我講左同一句野!

前日係Lunch既時候, 同同學仔們一齊食飯, 食食下飯, 突然間Mandy講:『Gary, 講個笑話黎聽下呀!!』

到左琴晚, 與友伴傾電話途中, 友伴又突然講:『講個笑話黎聽下呀!!』

其實係我記憶中, 都唔係第一次有人咁同我講呢句說話, 曾幾何時, 有d朋友無聊打黎搵我吹水(佢地通常都係等緊車又或者坐緊車冇野做, 搵人kill time), 有時都會第一句打黎又係講呢句!! 但係又唔知點解, 有時本人腦筋轉得快, 又有貨交喎, 當然啦, 有時都會因為呢句而dead air啦!!

不過, 總括黎講都唔會令人太失望既, 同時感謝各朋友, 咁睇得起我, 如果我真係可以為大家帶來歡樂, 何樂而不為呢, 身邊的朋友及友伴啊, 我希望你們都可以開開心心生活的啊, 如果有咩唔開心, 隨時搵我啦!! 我會時不時都儲定d貨等你地架, whhahahahaha!!!

Thursday, January 17, 2008

昆蟲大格鬥

日本仔無其不有, 真係咩都玩一餐, 岩岩上網睇到個web-site, 日本仔將d不同既昆蟲放入一個透明玻璃箱入面, 之後就由得佢地打生打死, 螳螂, 蜘蛛, 蜈蚣, 蠍子, 大蜂, 大甲蟲, 草蜢咩野都有, 個感覺好似好耐之前d阿伯爺年代個時玩鬥蟀一樣, 睇開就繼續想埋落去, 睇下邊隻昆蟲可以打贏!!! 真係開始明白, d伯爺點解咁鍾意玩鬥蟀!! 睇落又真係幾好睇!!!

http://www.japanesebugfights.com/rules.htm

Wednesday, January 16, 2008

睇牙醫, 有錢賺


話說本人之工作福利之一就係可以免費去睇牙醫, 於是book今日去睇牙啦!!

講開睇牙醫, 我記得對上個次已經係係大學讀書既時候, 大大話話都已經係6年前既事, 再再對上一次睇, 應該要數到去小學既牙科保健!!! wahahhahaha~~~ 真係好耐都唔睇一次啦, 即使生左智慧齒, 見唔痛, 都費事走去睇牙醫!!

原先想book其他就腳d既醫院既, 不過其他方便d既醫院已經排期排到差不多需要大半年之後(嘩, 做牙醫真係好, 真係咁多人去睇個喎!!!), 而呢間就只需2個月時間就有得睇, 所以就快快book左葵涌醫院呢間!!! 其實book落左之後, 又開始有少少驚, 冇咩人book, 會唔會係呢度d人有問題, 又或者有d野先冇咩人book~~ 唉, 既然都book左, 只好"既來之, 則安之!!!"

今朝晨早流流起身梳洗完(查實都已經係9:00 a.m)就出發去葵涌醫院, 好彩係booking時間前去到(book左9:45a.m), 時間岩岩好!! 成間牙科珍所, 真係冇其他病人等緊, 唔係真係咁恐怖呀!!! 護士姑娘叫我入去, 幸好, 醫生都好nice, 首先, 幫我initial checking, 之後就好似同d小朋友口吻講野同我講:『d牙都刷得唔錯, 但係其實可以仲好d, 刷牙個時...............』於是佢就三言兩語, 好清楚簡單地解釋如何正確刷牙!!

真係咩人都冇架!!!

牙醫話見我第一次去睇牙, 就順手幫我做一次X-ray, 過程亦十分好笑, 話說, 原來牙醫間房除左係睇牙之外, 同時都係一個小型既X光室, 當佢叩我坐定定個時, 聽到佢同個護士講;『出去出去!!!』, 就見到佢兩條友雞咁腳走左出房, 出去之後仲要關埋房門!!

醫生房是也!!

於是, 就開始洗牙步驟, 係佢洗牙既同時, 又同我講我隻智慧齒頂住左其他d牙, 問我剝唔剝, 好明顯係洗緊牙個一刻我就冇咩可能講到野, 如是佢就一路同我洗牙, 就一路同我解釋, 剝又有咩好處, 唔剝又有咩唔好處!! 洗完牙之後, 我終於可以講到野, 佢就問我考慮成點, 我就只係問左一句:『剝一隻要幾多錢架???』, 佢話:『唔駛錢!!!』, wahahhahahah, 我諗都唔駛諗就同佢講:『好, 剝晒佢呀, 唔該!!!』

Hehe, 就係咁, 我就book左黎緊3月去剝我既智慧齒啦, wahahahhaha!!! 發達, 唔晒俾錢剝牙, 仲要剝智慧齒, 賺左!! (O.K, 我係咁婆仔架啦!!! 不過, 話晒呢d係錢黎架麻, 用呢舊錢去旅行都不知幾爽呀!!)



Tuesday, January 15, 2008

公司窗外環境




這就是公司窗外的環境, 當然唔係自己個位對住既窗口位咁爽啦!!! 不過, 呢d就係所謂既靜中帶旺!!!

Monday, January 14, 2008

一路帶動生活(再追加)


有讀者要求要part3, 一向盡聽讀者意見既我, 當然冇問題啦, 立即再去搵俾大家!!! 爆笑香港人, 自上次加埋上上次之後, 其實keep住仲有人不斷咁upload新野上去, 依家個fourm仲已經去到part2, 香港乃創意工業, 真係唔講得笑呀!!

以下內容涉及不雅用語, 敬請留意:

1.)
 太
荃灣西
  
  覽館
  調景嶺

2.)
 牛
 灣
  
  安  
  
烏溪
尖沙
 第
  大仙
  
 天   

  
 友
 荔角 
  調景嶺
落馬
 柴
  

3.) 又一
  青
   調景嶺
   
   
   石山
   大仙
   沙灣
  葵
  天
  杏
濕地公
  太
   水橋
   
   
  羅
  景
 西灣
   
   
   
   
   
 油麻
  兆
   屋村
   
   鑼灣

Saturday, January 12, 2008

冬游

近日因為事忙, 發覺好似好耐冇去做運動, 早幾日心血來潮, 屎忽痕走去上網check下邊度有室內泳池游下水, 發現原來係旺角大角咀個邊有個室內泳池冬天都會開!!

於是今日就走左去游水, 下午點半左右去到泳池, 嘩, 好鬼多小朋友, 原來大角咀個泳池只係得一個嬉水池+半標準池, 成個泳池範唔係好大! 一心以為室內泳池一定係提供暖水俾人游架啦, 點知行近泳池邊個時都心知不妙, 腳尖伸一伸落d水度試一試d水溫, 頂, 果係係凍水黎既!!! 唉, 都俾左19蚊入場, 冇理由唔游架, 都要游返十幾廿個塘先走人啦, 唔係蝕俾佢!! 不過, 唔係講笑, 呢個大角咀泳池真係超多小朋友, 佢唔係黎玩水咁簡單, 而係黎學游水(私人教練教個隻), 我坐係泳池邊粗略見到一個泳池入面大大話話有成6-7個私人教練係度教游水, 有d教2-3個, 有d就開班授徒咁, 一條友帶 住6-7個小朋友!!!

我游完一輪之後, 真係頂唔順, 唔係body頂唔順, 而係實在太多小朋友係前面頂住d位, 佢地又游得唔快, 但又爬唔到頭(左右都好多人), 每次我都要睇定邊度有多d位先好去游, 唔講, 我以為自己係魚缸入面游緊水, 幾十條魚仔係自己身邊游黎游去!!! 最怕, 一個唔覺意撞到佢地就唔係幾好啦!!! 下次, 都係搵個第二度游過先得!!!

Friday, January 11, 2008

護膚贊助


前幾日d天氣乾燥到不得了, 友伴見本人的皮膚乾到爆, 於是就係屋企拎左d skin care用品俾我用, 哈, 不過家陣做mask的話, 都係要等到夜麻麻先做得, 而且係要等媽媽 & 大小不良訓左先有得玩, 唔係嚇親佢地就麻煩啦!!! wahahaha~~ 謝謝有免費skin care贊助!! 依家夜晚除左打機睇, 電視, 上網之外又有多樣野玩啦!!

Thursday, January 10, 2008

一路帶動生活(追加)


創意十足既香港人依舊繼續佢地既創意生活, 上一篇搵到的poster, 一日後於forum上推出更多新term, 最得意的係下面o個個, 好爆呀

西灣
  
  
 太
 金
  
  鑼灣
  
  
  
油麻
 三
  
天水

勁呀, 咁都駁得到!!!

Tuesday, January 08, 2008

一路帶動生活


原裝的港鐵廣告~~~

大家都知早陣子九鐵同地鐵合併之後, 出左一系列既宣傳, 當中包括容祖兒既宣傳歌廣告, 仲有既就係時不時係街又或者係電視見到一d海報, 將兩鐵既地鐵站名, 合成一個日常生活既宇句或詞語, 等港鐵可以更溶入大家生活入面!!

岩岩上網見到一個forum有人提議再自行併d新字出黎, 嘩, 一下子好多人都提供左好多新字, 真係咩都有, 去到後段仲有人自行整埋張poster出黎, 好攪笑!!!




仲有d得意例子:
 調景嶺
 

(不過, 呢個仲未有人整到個poster出黎!!)
香港人真係創意無限, whahahahaha~~~~

資料來源: 高登討論區

後補(相) - 好靚好有聖誕氣氛既衫


上次應承左"擁有粉紅色指甲的人"後補返"好靚好有聖誕氣氛既衫"上黎, 雖然係過左聖誕, 係遲左d先post上黎!!! 不過, 應承左就要做到!!! 我係一個有責任心既人黎架, Yes, I am a man, i am a pen!! whahahahah~~~

2007年既聖誕禮物都可以話係別開生面, 正所謂, 千金難買心頭好, 都係個句啦, 人手親手做既野永遠都係特別貴 & 罕有, 如果仲要係特別版+限量版就更加唔駛講啦!! 再如如如果仲要係加埋個心去做的話, 嘩, 嘩, 嘩, 嘩, 真係此刻無價~~~~

Monday, January 07, 2008

姐妹again


自上上年為小狗結婚而做左我人生第一次既姐妹之後, 人稱港版小燕子既Jackie(之前佢影完d結婚相之後, 家陣話自己似關詠荷多d喎( ! ) )亦將於本年1月結婚, 本人有幸得邀請再次當上姐妹一角(我面皮厚姐, wahahhaha!!!)

由於Jackie婚期將近, 我地一班姐妹都唔係白逗開門利是, 於是今日就約左出去食個tea商討下朝早新郎哥接新娘子時候玩咩遊戲好!!! 唔知係唔係大家平時工作壓力太大, 一眾姐妹講埋個d遊戲似想玩死一眾兄弟及新郎哥咁, 我自己聽完都為兄弟們及新郎哥抹一額汗, 同時興幸自己歸於姐妹一方!! 正因為我係姐妹個邊, 唔駛我去玩喎, 我當然有大大大大力加多兩句!!! 我仲同班姐妹講左一句金句: 『我地玩遊戲既目的, 就係將兄弟及新郎哥既無謂尊嚴完完全全降到零!!!』 好明顯, 從呢班姐妹們所提出既遊戲中, 完全深深體驗到何謂將尊嚴放到最低!!

總之一句講晒!! 新郎哥, 小心d啦!!!

另, 今日發現左一件事, 原來上次Jackie派俾我地呢d兄弟姐妹既請帖, 原來係特別限注版黎架, 夾埋只限派發100張左右, 其餘人仕所收到的將會係酒樓特定平民版, 唔駛講, 當然係我地呢d限量Liminted版靚好多啦!!

Friday, January 04, 2008

2007 迫到2008


正式踏入2008年, 大放煙花是也~~~

好耐冇出去迫過啦!! 聖誕, 新年, 萬聖節, 國慶回歸煙花, 多數都係同上d friend屋企玩, 又或者係酒店食下buffle, 再唔係on on 地留係屋企渡過, 呢幾年都已經好少出去同人迫!! 今年友伴提議出去尖東倒數, 難得連平時討厭人多擠迫既友伴都提議出去尖沙咀感受大節氣氛!!

當晚同佢兩位好友食完晚飯之後, 就急急腳出去尖沙咀, 雖然話早dd出去, 其實出到去尖沙咀既時候都已經係10點左右(是夜於12點於維港兩邊都special vesion既煙花表演), 成個尖沙咀&彌敦道都已經企滿晒人, 好誇張!!! 我與友伴好不容易先可以擠到人群之中, 還好, 最後都俾我地搵到一個少少既位置, 向天望一小片既天空仔, 總算, 可以欣賞到小小既煙花效果!!!

成條彌敦道都係人, 好誇張!!!

睇完煙花之後, 個個都湧入去火車站, 仲誇張!!

新既一年, 新既開始, 可能呢篇blog遲左少少post出黎, 但係都希望同大家講一句: Happy New Year!!!