Friday, December 01, 2006

愛的宣言

為左有得分姐妹團入面既開門利是, 點都要做返少少野先得既, 家陣開始明白點解姐妹要有開門利是, 原因好簡單因為要準備玩新郎哥d準備, 事前功夫都幾煩, 又要玩得唔太過份, 又要有d攪笑成份, 仲要玩個game有d meaning, 家陣連"愛的宣言"都要我攪埋, 真係撞鬼!!!

原先, 只係諗住用返小學生d最傳統方法(剪剪貼貼)整個board出黎, 點知我地個美指lingling 用word desgin完出黎之後, 完全冇美感可言, 只可以係話完全似係小學生勞作是也, 慘不忍睹!!! 情非得而, 立即msn搵Camus弟兄出山相助, 難得Camus弟兄係百忙中抽空幫助, 實在感激不盡(右圖就是Camus之大作!!!), 講明, 入面個兩段野, 係本人嘔心瀝血之作....不過, 都唔明, 又唔係我結婚, 點解要我作埋d咁既野, 呢d工作理應由新郎哥做。

另外, 之前曾經睇過一個e-mail send出黎話, 萬樂珠加可樂會勁爆d氣出黎, 原先想將呢個行徑放入玩新郎既環節度, 就係叫新郎哥含住粒萬樂珠再飲可樂, 再唱情歌, 照理應該爆到成口泡先岩, 理論就係咁姐, 實際係唔係咁呢, 冇人知, 所以本人琴晚就特登買左排萬樂珠 & 可樂返屋企做實驗, 事實証明, 如果一個人食住萬樂珠, 再去飲可樂係唔會有事, 因為我琴晚已經試左。我死心不息, 諗住係唔係d份量唔夠呢, 於是, 一口氣"拍"左六粒萬樂珠入口, 再飲可樂, 事實再一次証明........係冇事既, 岩岩上youtube search, 原來呢個世界上無聊人唔止我一個.....

10 comments:

Camustudent said...

客乜氣?只係d short time貨仔,麻煩在要o係公司抽時間施施縮縮攪呢張野,同埋我公司冇好既中文fonts可用。

Anonymous said...

lol 你有冇買錯呀~ diet coke wor~~~ xD (唔豬關唔關事~不過用DIET COKE對人健康D~)

Anonymous said...

你係咪買左假既萬樂豬呀!?!你知啦,而家咁多假野,買左假野咪唔識爆囉~~~

Gary said...

Camus: 我知係臨急臨忙先搵你, 總之打攪晒啦!!! thx again!!!

Gary said...

fay: 咁又唔係喎..cock都得個喎, 因為最尾我飲剩dd可樂, 就將粒萬樂珠放入去(我買左膠樽裝), 真係有泡氣彈出黎個喎...

Gary said...

喜歡吃萬樂珠的人: 唔係喎..筒萬樂珠我係7仔買個喎..繼估唔會係假野呀..

Anonymous said...

你會唔會係買錯左萬樂"豬"呀??
有一萬種快樂既豬~~~

Anonymous said...

@@" 買錯左我~?!

Gary said...

喜歡吃萬樂珠的人: 我想問咩叫一萬種快樂既豬係點解呀, 我買左呢隻豬, 都係佢快樂, 都唔係我快樂, 有鬼用呀!!!

Gary said...

fay: 冇, 我又點會買錯左你呢, 識你咁耐, 點會唔知你係咩樣子呀!! 見到你, 我點都會同你打個招呼先架...