Saturday, December 23, 2006

雨過天晴

今日係考試大日子, 琴晚12:15a.m就攤左落床, 因為諗住今朝早d起身溫多round書, 等自己可以refresh一下個memory (個alarm都教左4:30a.m起身), 不過唔知係唔係呢幾日都係勁"對"咖啡or奶茶, 身體入面儲左一定數量既咖啡因, 係張床上面look黎look去(半粒鐘有多), 都仲未訓得普, 最後好似都係成1點幾先訓得普。 到左第2朝, 4:30a.m當然係起唔到身啦, 不過都5:30a.m起左身。

今日個份卷真係撞鬼, 自己tip個條題目居然冇出到, 好在自己平時吹水有功, 當然我答d野係有point架啦, 唔係亂咁寫架!!! 考完之後自己睇返d notes, 自己吹個d答案有9成同notes個d一樣, 真係都不得不讚下自己, wahhahah!!!

由於今晚同聽晚都約左fd出黎玩, 當中仲要係交換禮物, 之前因為要溫書, 所以就冇時間去買野, 於是一考完試就拿拿聲走人去尖咀shopping買禮物, 一次過要買幾份禮物, 原來都有少少頭痛。就由1:00p.m開始行到差不多5:00p.m先買得齊d禮物, 我好有heart架, 唔係隨便是但買份垃圾就算架。


今晚係入去阿達個fd屋企度BBQ, 佢個fd屋企係"三杯酒"係西貢個頭黎, 我地7:00p.m左右入到馬鞍山再join埋阿達佢地就一齊搭的士入去, 嘩, 佢個fd個度, 係原來係個d西班牙式屋, 成座都係佢地屋企, 仲要屋企前面仲有個大空地可以BBQ。

阿達好慘呀!!!

大家燒野食燒到十一點幾, 就到左最重要既環節, 就係聖誕禮物大抽獎, 今晚最慘既都莫過於阿達, 今晚佢抽到jessica份禮物, 而呢份禮物入面係total 50粒既珍寶珠, 50粒珍寶珠呢個都唔緊要, 但係個50粒都係係珍寶珠入面最唔好食既味道!!! 我就好d, 今晚抽到個份係一個Hello Meme既大碗一個, 都好, 用黎送俾大不良都不俗。 不過, 應該咁講, 起碼好過阿達達......hehe....

我地抽禮物燒完野食之後, 就入返屋打牌, 玩到2:00a.m左右, 由於Jessica仲有下一場要過海落蘭桂芳玩, 見佢要call的士出去, 就順道叫佢車埋我出去, 之後就係紅隧放低我, 就再搭巴士返屋企。

2 comments:

Jessica said...

我覺得份禮物好好喎..因為食甜食係會有開心的感覺. 所以好有心咁買0家..唔惨呀..係開心就真,阿達係咪??

我行左2間7仔先買到家,而且個包裝都好得呀..

Happy X'mas X'mas !!Yeah!!

Gary said...

Jessica: 妳有冇食過珍寶珠架!! 妳買個d全部都係最難食個d味道黎架!!

妳試下將d藥水含係個口度半粒鐘, 睇妳仲會唔會話好味!! 阿達我幫妳架!!!

不過, 真係Merry Christmas, 因為我抽唔中呢份姐, whahahah!!!

仲有, Jessica今年已經好過上年聖誕啦, 起碼唔係得妳地四個人慶祝咁悶(上年我去左泰國), hehe~~~