Wednesday, December 27, 2006

有家歸不得

今日放左工, 小安話請我食Tea, 有人請喎, 當然好啦!!! 今晚佢要上堂, 我又諗住返學校做下research, 咁就廢事拎住d架生通街走啦, 橫掂都係諗住係附近食完Tea先, 轉頭返office拎返就o.k啦!!

於是就走左去APM食野, 食完之後, 就諗住返上去office拎野走啦! 就係呢個時候就係地下大堂lift口撞到同事阿康, 佢話佢已經係last一個係office走既人, 其他人都走晒, 門都lock埋, 呀!!! 天呀!!! 我同小安d野仲係office入面架!! 家陣lock左門, 點拎返d野呀!! 我唔返學校做research有幾閒, 但係小安都要上堂架, 家陣d野拎唔到攪到佢都上唔到堂, 真係得個攪字, 平時office d人都冇咁早走, 今日就晨早流流走晒!!撞鬼!!! 最後, 都係冇辦法之下唯有各自歸家, 幸好既係大家都拎左d重要既物品係身姐!!! 唔係都唔知點算!! 真係對小安講句: "唔好意思", 話晒佢都係因為請我食Tea先攪到上唔到堂。

咁之後我就返學校啦!!!我返左學校既Computer Center上網搵下d information啦!!! 哎呀!! 點知原來台灣大地震, 令到D海底大纜斷鬼左, 攪到d network short晒!! 料又搵唔到, 車費又蝕埋, 返到去都係白行一趟~~

2 comments:

Anonymous said...

>.< 冇網上 搞到我e隻蜘豬冇得搵食 =口=
2個都晌公司釣魚=.=""

Gary said...

fay: 係喎, 斷大纜等於斷你食糧!! 咁你咪上多dyahoo小知識羅, 個度好似冇斷到, 打咁多機, 係時候進修下啦!!