Thursday, December 14, 2006

入夜後醒神症

繼早前發現自己有"注意力失調症"之後, 我又發現原來自己仲其他病, 就係"入夜後醒神症", 話說上星期日, 一心諗住返學校圖書館溫書啦, 返到去就開始溫下書, 坐低冇耐睇左唔夠15min, 眼前d"雞腸"開始模糊不清(好明顯呢個時候身體話俾我知, 呢個係眼訓既跡象), 不過當時只不過係2:00p.m左右, 其實自己朝早已經係訓到成11:00a.m先起身, 斷估都唔會咁快又想訓覺掛。 於是, 當自己一想訓既時候, 自己就會好似一隻岩岩游完水上岸既狗咁, 起勢咁fing自己個頭, 等多d血可以谷上個腦度, 如是者, 成個晏朝斷斷續續出現d咁既情況, 係呢d情況下, 成個下午都好似冇咩溫過書入腦度(等閒冇事就fing頭梗係溫唔成書啦!!!)。

眼見窗外天色入黑, 突然間唔知邊樹黎既神力, 發覺自己既注意力一下子標升到一百倍以上, 一對眼突然間變得孔武有力, 金精火眼咁scan d notes, 個腦更如supercomputer咁運算, 如果你叫當時既我計算圈周對落個幾十個小數位, 我應該可以好快咁話俾你知。 就算d野不斷咁塞入腦都冇hang到機喎!!

唔知係唔係我生前係隻貓頭鷹呢, 天生係要夜間先可以靈活咁活動!!! 就咁對比日與夜既分別, 真係差天共地。

No comments: