Monday, December 04, 2006

師姐, 師姐


話說今日放工之後, 見又未夠鐘上堂, 又拉左小安陪我消磨下d時間, 於是就走左去食tea, 食tea就不外乎傾下計(不過, 好似我講野多d), 其實不嬲都知佢係我polyu既師姐, 不過今日再傾下傾下個時, 原來佢同時都係我既IVE(前身係叫T.I)既師姐, 其實呢個都唔出奇, 話晒有building呢科讀既地方, 黎黎去去唔係IVE, 就係POLYU, CITYU or HKU, 撞口撞面唔係師兄師姐就係師弟師妹, 不過, 原來我地仲有一個最特別既共同點就係係T.I時代, 我係有參與Student Union(SU), 原來佢都有參加過, 不特止, 我當時既post係IVP(Internal Vice President), 原來佢都係同我一樣係同一個post, 真係有緣, 估唔到佢原來都有上莊之餘, 仲要係同我同一post。 哈! 哈! 真係不得不叫多幾聲師姐, 不過, 佢話廢事暴露自己年齡問題, 死都唔講自己係等幾代師姐, 不過, 以我小時候睇咁多金田一漫畫, 數字推理簡直係我強項, hehe, 其實都估到&略知一二。

今晚係今個sem既l最後一堂, 通常先前其他科d阿sir都會放下料(Exam)俾我地, 因為佢地都知道我地d part-time同學仔比較辛苦, 所以都會幫幫手, 點知佢今晚所謂既revision真係同我地復習一次就算, 唉!!!今趟都係食自己。 之後, tutorial差仔又黎, 今堂係最後一堂, 佢就公佈先前做既presentation既分, 今次我地第一次既present有"A", 掂晒!!! 又過一關!!!由於第3 & 4team今日先交report, 所以第二份present既分, 今日就冇公報到。

P.S: 小安, 唔好唔開心呀!!! 唔開心就搵d 朋友傾下計, 唔好屈住屈住。聽話就請你食糖呀!!!

10 comments:

Anonymous said...

因為我知道開唔開心都要咁過,現在已經盡量令自己可以高興些架啦…^^

P.S.:不要請糖啦,會變胖的…

Gary said...

安: 見你"檬檬"地, 又幾識諗喎, 哈, 哈!!
唔食糖, 咪咁食其他野羅...

Anonymous said...

食薑糖應該不會胖的~~~

Gary said...

喜歡吃可樂糖的人: "食薑糖應該不會胖的"~~~你邊樹聽返黎架!!! 哈!!!

Anonymous said...

我自己領悟出來的~~~

Gary said...

喜歡吃可樂糖的人 : 你平時好似係食開可樂糖, 又點解會領悟到薑糖既野呢!!!

Anonymous said...

咁你呢幾日有無胖左??

Gary said...

喜歡吃可樂糖的人: 點解咁問呢!!!

Anonymous said...

因為我做緊臨床測試~~~想confirm下食薑糖係咪真係唔會胖!

Gary said...

喜歡吃可樂糖的人: 你先俾得個一粒咁大把過我, 點做臨床測試呀, 床都未行到去都已經食完啦!!!!