Thursday, December 07, 2006

Mix & Match


早排為左小狗結婚事宜, 自己買左套千幾銀既新老西, 新衫就當然係留返正日先著, 但未著新老西之前已經在此部落格事先張揚此事, 點知公司冷笑王早在成個星期前就幫我黎個matching大配對, (就係上面個幅套), 佢將我個頭+我套老西+隔離男model既手&腳, 合成出黎, wahahhaha!!!

此子無聊作可謂一羅羅!! 之前曾在此地post過的冷笑話就是此子之傑作, 雖則無聊, 但亦為沉悶既office帶來一些衝擊, 起碼各同事們唔駛終日都埋頭苦腦係堆file中工作, 有一個休息透氣空間, 甚至乎有時更為大家帶來一陣子的騒動, 起哄!!!

講開呢套老西, 我琴晚發夢夢見新娘子小狗, 小狗佢話見我咁有心買左套千幾銀既老西參加佢既婚姻, 佢好感動, 所以就塞左封利是俾我, 我就拆開黎睇啦, 嘩!!! 入面有成$2,200(我到家陣都好記得, 真係四張$500+2張$100, 我係夢入面真係當街當巷拆封利是數錢), 不過, 唔知點解, 利是入面d $500紙係綠色既, 冇理由架, d銀紙上面明明寫住係$500, 之後, 我就笑住口咁醒左, 仲有, 成個夢既情節到今朝甚至乎到家陣都仲記得好清楚。

2 comments:

Anonymous said...

乜你有"終日埋頭苦腦係堆file中工作"咩!?!
睇到你呢句,真係火都黎埋~~~咁既大話都講得出,對我呢D真係多野做既人,真係唔公平!!!

Gary said...

呢排好多野做的人: 你都唔明, 你有冇聽過咩叫"養兵千日用在一時", 仲有邊個話你知我冇野做呀,我都不知幾忙....