Saturday, November 18, 2006

姐妹日

今日, 約左姐妹團一齊開會, 當然係商討一下小狗結婚當日朝早玩新朗哥既遊戲啦, 其二就係叫佢地順便陪我去買返套老西, 話晒身邊第一個好朋友結婚喎, 都應該出少少力買返套靚仔少少既西裝見下人。

今日下午約左2:00p.m係尖咀既Italian Tomato度等, 2:00p.m準時到達, 見其他人未到就先上去坐底先順便搵定位, 坐底冇耐, 電話就不斷咁響, 先黎個Lingling, 佢話旺角有波鞋開倉想出去望一望, 遲少少到; 之後, 就到Jackie, 佢就話岩岩先上巴士, 係公司黎緊(佢office係官塘)好快就到, 如果唔塞車既話; 仲有小貞貞佢就同佢個肥佬食埋lunch先出黎; 最後, 奶奶佢就一早放左工, 不過, 我頭先miss左佢call, 佢就自己係尖咀行緊街, 轉頭就到。 撞鬼, 我準時到o個時, 佢班友仔就齊齊遲到, 早知頭先唔駛趕住出門口啦!!! 哎呀, 平時我遲少少o個時, 佢地就起勢咁打爆我電話為止~~~家陣就.....

3:00p.m左右, 大家都終於到齊, 由於大家都未食Lunch, 所以就一路食住野一路傾, 由於今晚小狗(準新娘)約左姐妹團同埋班兄弟食多次飯, 主要都係再講多次結婚當日既rundown, 所以我地傾到5:00p.m左右就到Ocean Centre買西裝去, 佢地話playload d款好睇d young d, 仲有家陣45%off, 所以就去左呢間度買。

我今次買呢套野都係為左襯佢呢班姐妹, 所以我都冇咩點出過意見就由得佢地幫我配, 仲有, 1個男人有四位女仕伴住去買衫都幾威下, 哈, 哈!!! 係咁e, 試穿左兩, 三件西裝褸之後, 就入去dressing room 換套full dressing出黎俾佢地睇下, 其實都已經選定左邊套, 不過, 係著埋出黎俾佢地過下目姐。 到俾錢個時, 原來件西裝褸+西褲折左都要成$1, 900-(因為開頭都係預左$1,500-1,600左右), 聽到個時真係眼都凸埋, 當然啦, 話就話眼都凸姐, 我當時個樣依然keep住冇咩野既表情, 仲要好自然咁拎張Visa出黎, 唔係出醜人前就唔係幾好啦! 不過當時個心真係"拿"住"拿"住痛, 但係其實用完今次, 之後自己都仲用得著, 都o.k既(係要咁樣搵個藉口安慰下自己先得!!!)

之後, 我地5條友屎忽痕話搭渡海小輪過海(今晚食飯地點係北角), 岩岩Jackie男友打電話黎, 就順便問下佢如果我地搭完船再轉的士去北角會唔會塞車, 佢就一句塞埋黎就話:『你班友係尖咀, 做咩唔直接搭地鐵!!!』, 我地冇理到呢d世俗人既眼光, 於是照繼續行去搭小輪過中環個新碼頭, wahahhaha~~~

今晚, 小狗係酒樓book左一圍抬食飯, 連埋兄弟+姐妹都有10幾人, 其實話就話想大家食多次飯等d兄弟同班姐妹聯絡下d感情, 不過, 成晚同佢地真係冇咩交流, 應該話都唔係特別想同佢地有d咩交流先真, haha~~~食完埋單, 兄弟有下場走先, 我地到出左酒樓之後, 阿ling同我講左一句:『唔知點解, 班兄弟d樣到依家都仲係唔係好接受到!!!』哈...好彩我地都係忍一日姐!!!

P.S: 今日同姐妹傾緊遊戲途中, 收到Carrie電話, 問我係唔係poly, 佢話有睇開我個blog, 知我呢排都會返poly做功課, 而佢咁岩又返開去同人影畢業相所以就順道call我!! 哈, 多謝Carrie, 原來妳都有黎呢度睇, 得閒就留個字呀!!!

2 comments:

Anonymous said...

hello i m carrie arr...this is my 2nd or 3rd time to visit ur blog...i think u should type chinese very fast la and i enjoy reading very much. yeahhh thank you too la

Gary said...

Carrie: Thank you for visit my blog, hope we have gathering as soon as possible.

Remember, u should leave the message here when u visit my blog, wahahhaah~~~~