Saturday, November 25, 2006

月事


正所謂月事就係個個月都會黎一次, 風雨不改, 黎反而冇事, 唔黎先有d擔心, 今個月我遲左, 仲要遲左四日, 正所謂有d野唔解決, 個心始終都係唔係咁安樂。 講既當然係去剪頭髮啦!!! 頭髮呢家野一個月恤一次乃正常不過既事, 因為d頭髮生長到咁上下長度, 如果要gel頭的話乃係一件十分困難既事, 因為分分鐘你會gel到一舊屎or成個雀巢築左係個頭上面都唔定, 如果係咁出街成日, 成個人都會周身唔自在, 硬係會凝住成條街d人會用d奇特既眼光望住你----個頭, 所以平時都keep住一個月去一次salon修一修個頭。

早兩晚困左係office做完份垃圾dissertation proposal, 因為阿sir話呢份野唔係咁重要, 只不過要交俾department睇, 所以就是但執d野俾佢就算, 不過, 都攪左兩, 三晚。 用腦過度後果就係頭痛, 所以決定今晚放一晚假黎個"腦輕鬆", 加上下星期日小狗結婚, 都係要執得靚仔少少(因為佢話係擺酒當晚, 佢會分派我同佢d女同事同一抬食飯, hehe), 基於以上理由, 今晚節目就係去恤個靚髮, 臨放工前同macy傾開msn, 佢話好耐冇打過機, 而佢又得知我去剪髮, 就問我有冇興趣剪完頭再去打機, 橫掂今晚都預左係"腦輕鬆", 就陪佢玩下。

7:30p.m剪完頭, 我地就去左食雲南米線, 由於是夜主打題目係"打機", 所以都係快快手食完就閃, 對上個次同佢打機已經係成個月前既事, 今次同佢再打Time Crisis 4又再進步左, 我真係好少見女仔曉打機之餘又勁(阿牛打winning都有一手, haha!!!), 佢打呢隻槍game係可以唔駛continue既情況下打到Stage 2既尾段(成隻game得3個Stage)。

打到9:45p.m左右, 因為佢要趕住返屋企(因為有人幫佢整電腦)就一齊搭702走人, 今晚兩條友用左$$17打左個零鐘, 仲抵過去漫畫cafe睇書!!!(d漫畫cafe通常都係$9/hr)~~~

No comments: