Thursday, November 09, 2006

大作戰升級版 - 3天亡命生涯

呢個就係今年個site啦!!!(後面個座教堂)

今年又幫人考牌, 先前就考mock今次就黎真, 岩岩既星期一至三, 一連3日, 由於今次係黎真, 不容有失, 所以我都特登請左兩日假, full day幫手做helper。

第一日朝早, 晨早流流就過左去對面海中環o個間M記等Chiara(因為考生朝早要先到HKIS既headquarter拎試題兼聽briefing), 我地成村helper就standby, 等佢一拎完試題就落黎同我地briefing, 講解下今次題目要求係d咩。

9:30a.m左右Chiara就出現, 今年條題目係想將一間"Church"轉做"Local Culture Centre", 個client既意願係想推動本土文化。講解一番之後, 我就同Stephen先行出發去做site inspection, 今次個site係天后, 我地搭地鐵話咁快就去到。影呀影, 係又影唔係又影, 由於今次黎真, internal既野, only得考生可以入去影, 我同stepen只可以影surounding d野, 影下行下都攪到12:30p.m先走人。之後, 就返基地開始做野。

岩岩講個d都只不過係序幕, 之後個幾日都係返到日接日, 夜接夜, 不眠不休咁做, 基地尤如黑洞般, 入左去都唔駛旨意走返出黎。

之前, 講開我請左2日假, 本身因為諗住因為Chiara個ideal schedule係第2晚已經出晒board, 第3日應該係冇野做, 點知工程有誤點延遲左。 所以第3日個時我要返一返office先, 同Anna交代一下, 寬大既Anna俾我出去繼續幫手, 同Anna講完之後, 佢好Q咁同我講左一句:『咁你返黎要勤力返d啦!!!』, 哈, 哈....好! 好! 好! 一定, 一定, 我會聽話~~~~

最後, 希望Chiara可以考牌成功, 一矢中的, 一索得男~~~~

2 comments:

Anonymous said...

生左啦~女黎架 女得意D~~~~
男仔冇鬼用 .\/.

Gary said...

點計...男仔多粒"的", 感覺上著數d...