Saturday, November 04, 2006

我的第八份生日禮物: 10 x 10 x 10

原裝就係咁既樣~~~

琴日睇戲另一個主要目的就係"領取"我第八份既生日禮物, 話說Macy早前去完泰國旅行, 順道買左份生日禮物俾我, 但遲遲未有相約出黎, 所以就拖到家陣先有, 我開頭問佢份禮物有幾大架, 等我睇下駛唔駛拎個大d既袋or背囊出街裝住佢, 佢就形容呢份野係10x10x10(cm)咁大~~~

拆開就可以"一野二用"~~~

佢話仲話呢份禮物係可以"一野兩用", 其實佢係想講"一物二用", 不過, 佢一時間諗極都諗唔到"一x二用"個x字係應該配個咩字入去, 所以就求其塞個字入去就算, haha!!! 佢所謂既一物二用, 最主要就係可個主體一分為二, 佢話大o個個可以當筆筒用, 細o個個可以放電話用, 咁都俾你諗到, 好野, 好野。

在此多謝Macy專程係泰國買呢份"一野二用"既禮物俾我, 多晒~~~~

5 comments:

Erica said...

叫左你唔好寫'一野二用',你都寫.......好灰呀!

Gary said...

Macy: 我都係幫你記錄低妳d語錄, 等妳記住自己曾經講錯過呢d"term", 知錯能改呀!!!

Anonymous said...

死仔 晌我電腦上你個blog .\/.
仲裝我留言添呀~~~
做野啦~~~~ 死仔~~~

Gary said...

Fay: 你錯啦....我本身係想係你部機度上blogger打blog點知,岩岩俾人打擾, 打唔到之麻...

仲有, 我要做既都做晒...上面唔出野, 我地下面, 好難做...

Anonymous said...

11:20 8/11/2006
呆坐在大本營中