Friday, November 17, 2006

下年到我(如果一切順利的話)

呢班就係我D同事~~~wahahhahaha, 咁樣影畢業相, 型爆~~~

岩岩星期日, 舊section同事Anthory約左成班同事一齊返polyu影畢業相, 其實, 應該咁講, 佢係我既是同事亦是師兄, 因為佢同我都係讀同一科(Building Surveying), 不過, 佢就早我一年讀。

Anthory約左12:30p.m係圖書館門口等, 今日遲左起身, 於是急急腳出門口, 返到去都已經12:50p.m, 以為自己係最遲一個啦, 點知, 原來大把人未到, 我已經算係最早o個幾個, 早知唔駛咁急趕返去啦!!!

影畢業相都不外乎四周圍影下行下企下笑下, 由於全城polyu畢業生都係呢段時間返campus影下相, 所以都有不少女生(include畢業生, 佢既朋友, 親戚....)打扮得靚靚咁同人影相, 就係正正因為咁, 今次我地成班友仔返到polyu既主要目的好似昅女多過似同Anthory影畢業相多, 我地成日都拎左Anthory部相機四圍去影其他女仔既相, 我諗相機入面起碼有成1/4係女仔相, haha, 成班都係變態佬咁!! 應該話佢地簡直已經係將Polyu變左做金魚缸一般看待~~~

影完之後, Anthory係Polyu 酒樓book左抬飲杯茶食個包, 大家食飽飽之後就散水。 其他人就散水, 可憐既我同阿倫要留係學校既CC(Computer Center)繼續我地份persent, 唔係講笑, 一攪就由下午3:30p.m攪到夜晚12:15a.m先走人, 阿倫仲要攪到成點幾先返屋企添。 不過, 今次persent阿倫個case studies係今次persent孭重飛, 雖然得2日時間都俾佢攪得掂, 勁呀!!!

2 comments:

Anonymous said...

你會順利的~~~

Gary said...

成日路過的人: 承你貴言!!!