Thursday, November 09, 2006

得左!!!!


攪左3日既大Project終於攪掂, 今日Chiara就要去做presentation, 今年得15min做presnetation(以往都係有20min做present), 今年突然間少左時間, 換言之, Q&A個邊就會多返d時間。 今次真係考功力, 平時唔讀書既話隨時都俾人問到口啞啞~~~

Presentation係分上下午兩段時間, 而Chiara就係上午presnt, 雖然知佢應該Lunch前都已經考完, 不過, 都費時打擾佢, 等佢休息下。今日同小菲玩左成日msn, 佢突然同我講, 話『過左關』, 我仲以為佢返工打機過左關添, 點知佢再補充多一句係話:『Chiara pass左啦!!!』, 再隔多幾分鐘之後, Chiara就打電話俾我同我報喜, 太好啦!!! 掂左!!! 哈, 哈, 呢三日都總算冇白費到, 雖然唔係幫到d咩手, 出左少少綿力, 但見証到Chiara成功, good晒!!!!

在此再一次, 恭喜Chiara成功過左APC第一關, 邁向profressional。

2 comments:

Anonymous said...

.\/. 成日話我打機~ 雖然係姐~~ 唔好咁大聲嘛~~~ 比人聽到唔好啦~~!!!!

Gary said...

Fay..........唔好係度扮匿名者....篤爆你...篤爆你....