Tuesday, November 21, 2006

送舊迎新


其實之前自己著開個對籃球鞋, 已經爛左一段時間, 在此其間, 如果同人打波的話, 都係著住一對閒時用黎行山or跑步既New Balance出去, 撞鬼!! 明明係係跑步用既鞋, 就走去用黎打籃球, 呢d就叫錯配羅!!!

所以就的起心肝, 要換對新鞋, 同事Simon之前都好鍾意上去外國d web-site訂波鞋, 因為就算連埋船費, 其實都係平過係香港波鞋街買一對, 不過, 唯一既缺點就係要等(我呢對鞋都等左3個星期), 同埋有時就算你睇中你鍾意既款但有機會冇你既size~~我就自己上網睇下有邊對岩啦, 之後就麻煩Simon兄幫我訂, 上星期就送到香港(佢幫我拎左先), 今日放工之後就去接佢放工順道拎對新鞋~~

岩岩上左HK Nike個web-site check到自己對鞋係香港買, 要成$879-, 家陣我只需$432-就買到, 平成半呀....whahahaha, 好抵呀!!!

p.s: 1.) 如果大家都想訂d平波鞋可以去www.eastbay.com, 之後再click入Outlet個icon, 再click你要d咩(such as: men or women...)
2.) 在此再一次唔該晒Simon幫我訂呢對咁靚既波鞋!!!

8 comments:

Anonymous said...

@O@ 咁正?!
去買先
一對價錢可以買埋比自己同dennis >v<

我電腦終於壞啦~
買左nokia 6288 好令~ >3<

Gary said...

Fay: 喂....你部機係時候換啦!!!

岩岩去左你o個度留言, 16/11個篇喎....

Anonymous said...

《看著你的轉變》<----我有咩轉變左呀
哈~~~ 你想知 我得閒返舊屋搵d ti去camp的相比你睇 個頭七到呀~XD
hmm...你個人又吹帳左~
英文好左@@"
學識左中文打寫@@"
.=." 再講比人打~

Gary said...

Fay: 車, 你講我個頭變左呀...

你咁膚淺唔得個喎, 查實我成個人既內涵澎湃左, 個人修養又高左, 你睇野要睇Deep d!!

因乜解究, 我係你個xanga留言, 妳就係呢度reply我既~~~

Anonymous said...

就你呀嘛~ 你睇我幾好人~XD

Gary said...

匿名者: 是否Fay....因乜解究冇啦啦變左做匿名者~~~

Anonymous said...

=.= 因為我唔小心冇click到留名
你夜夜都唔訓~ 變人乾呀~~~ >口<

Gary said...

Fay: 人乾...好呀...我想瘦d...