Tuesday, November 14, 2006

大閘蟹宴

上星期六, 一朝早就過左對面海sign contract(秘撈o個份呢!!!), 晨早流流10:00a.m就過左去上環, 攪掂晒d野都已經11:00a.m左右, 一心諗住過開黎就順道上去"九記"食個牛腩伊先走人啦!!! 點知上到去仲離遠望見間舖仲未開門, 開頭仲以為佢執左添, 行近睇清楚先知道原來佢12:30p.m先開門做生意, 仲有成個鐘又費事等, 就過左對面"勝香園"食返個茄底餐蛋麵, 其實本人就唔太"好"蕃茄, 不過, 一場黎到又冇理由食個普通餐蛋麵。

食飽飽, 就返左Polyu做功課, 因為岩岩o個個星期一個present係當時黎講仲係"零"output(家陣當然已經解決左啦!!!), 攪到差不多4:00p.m就走人, 因為夜晚約左Jessica佢地上阿達屋企食大閘蟹。 不過, 上阿達屋企之前就要先到深水步拎蟹先, 仲有, 要買送入去, 因為得大閘蟹大家一定唔夠飽, 所以, 我同Jessica就順道買多幾樣送返去。 買完送就去拎蟹, 今次我地9個人, 但係就訂左15隻蟹, 因為有d人會食2隻。

上到去阿達屋企都已經6:00p.m, 今次大閘蟹宴有Jessica大顯廚藝, 一個人炮製左幾味送 - 金菇牛肉卷, 蜜糖雞翼, 金菇豆杯, 一大窩既時菜鮮蝦雲吞, 另外仲有阿文既得意之作白汁煙肉意粉, 真係未食蟹都已經飽左一大半。

可能岩岩星期一個份present仲未攪掂, 而且岩岩俾supervisor"雞姦"完, 有呢個"創傷後遺症", 成個人都冇咩mood, 食完之後, 就呆坐左係個廳度睇車仔vs屈福特。由於功課尚未完工, 所以都唔敢玩到咁夜, 所以1:00a.m左右, 自己同jessica都走先, 留返阿牛, 堅, 傑佬, Andy係度打牌。

p.s: 呢排真係虛左, 平時有活動, 出街一定會拎部DC出去影下野, 今次居然唔記得左。

2 comments:

Jessica said...

咪係..咁每年一次食蟹,,當然對大家好一的..不過我都冇煮野成年..有的手震呀.
好彩都食得落.
等我煮多的野..下次煮咩好呀???比的意見

Gary said...

Jessica: 你手震, 只不過係你虛姐, 同你冇煮成年野食冇關係.

下次呀, 不如...一時間都係未諗到..不如都係食返家常便飯, 我記得有一年係上你屋企, 成班人食屋企飯...哈...好得意...6送一湯+白飯任裝...我有特別要求, 我想要午餐肉炒蛋...唔該~~~