Monday, November 27, 2006

收帖


琴日係小貞貞既生日, 正日當然就唔輪到我地同佢慶祝啦, 所以就留到今日先幫佢慶生。 下星期日就係小狗既結婚大日子, 上次提過我件$1,900~既老西, 今日隨道出去拎埋, 今次就冇上次咁壯觀有四位女仕陪伴在則, 今日得Jackie一位女仕旁住, 不過, 今次都係拎衫都唔駛咁大陣仗成幫人去, 所以都冇所謂啦!!!

今日約左Jackie 4:00p.m係TST MTR等, 撞鬼佢又遲到, 等到4:25p.m先到, 之後就去返playload拎衫, 順便再試下岩唔岩, 試過之後當然good fit啦!!! 由於佢地話要我襯返佢地, 所以入面個件要著粉紅色恤衫(因為佢地d姐妹衫都係粉色系列), 所以我就去左G2000買埋件恤衫, 係啦, 點解我唔係Playload買埋呢??? 因為playload一件恤衫都要成3舊水, 我家陣去G2000都只不過係佢既一半價錢就買到, 而且Jackie又有G2000 VIP, 所以就係G2000攪掂佢。

呢張就係小狗張請帖~~~(佢話佢手中文字差, 所以張帖寫英文)

之後, 今晚約左小貞貞佢地入九龍城食日本放題, 呢間餐廳裝修就唔係好得架啦, 不過, 佢d放題又o.k喎, 尤其是佢d魚生剌生真係野野都厚切, 我諗我地6個人都起碼食2隻既剌生船既份量既魚生, 我諗我地食魚生已經食飽左一大半, 去到最後我再點d爐端燒既墨魚丸, 我係點菜紙度寫左個3字, 開頭以為佢會俾3粒我啦, 點知原來個unit係"串", 唔係"粒", 仲要一串要成3粒咁多(之先都有點過, 不過就冇為意), 3X3等個9, 死!!! 我除左叫左呢一款墨魚丸爐端燒之外, 好似另外仲點多左兩, 三樣野(都係爐端燒), 而每一樣我都係點左3 or5左右, x街, 陣間咪有好多野食黎, 當時查實我地已經食飽晒(因為d魚生真係勁厚), 我地6個人, 除左我係男仔之外, 其他都係女仔, 最後, 我地都清左一大半, 都不得不贊大家厲害。

食完之後, 就一大伙人走左去九龍城廣場買玩新郎既道具, 攪掂之後, 大家就散水。

1 comment:

Anonymous said...

Just to remind you that the spelling of 'playload' is wrong.
It should be playlord.