Friday, November 03, 2006

上半場 + 下半場

8月o個時同Macy睇左上半集既"死亡筆記", 好頭好尾, 當然要睇埋下半集啦, 約好左今日放工之後就去睇, 原先諗住去IFC睇, 不過, 因為買飛方面出左少少問題, 所以就轉戰旺角"朗豪坊"UA睇。 不過, 因為自己份assignment要見阿差仔(my subject tutor), 所以就同Macy講叫佢自己行住街先, 我要遲少少先到。

之前講過因為persent問題, 攪左一大餐, 差仔岩岩今個星期三終於reply(其實已經係成個星期前send mail, 佢家陣先reply) 左個mail話approve我地個安排, 於是就馬上約佢星期五見個面, 睇下佢對條persentation question有咩comment啦, 再用e-mail同佢make appointment, 佢reply mail話o.k冇問題!!! 今晚放工, 7:30p.m準時返到去poly, 去到差仔個office, 竟然唔見左佢, 等左一陣, 見佢間房仲有另一個差仔, 就問佢知唔知佢個麻煩同胞去左邊, 佢話今日下午差仔已經唔見左人, 仲有就係有另一team人都搵過差仔, 都係搵唔到。 之後, 等到8:00p.m就留低張memo俾差仔, 話佢知得地黎過。 妖!!! 又係你, 我唔係針對差仔, 但係點解你獲獲都攪攪震, 你點解唔可以俾我開開心心過埋呢一年。

差仔唔係度, 我就拿拿林走人啦, 因為今晚睇戲係9:35p.m個場。 於是就打俾Macy, 佢話佢就快餓暈, 叫我快d, 話咁快就落左去旺角, 原先就諗住去食日本野, 不過, 我想食個間太多人, 如果要等位先食, 一黎怕唔夠時間, 二黎Macy應該已經餓死街頭, 我由見到佢之後再行去間日本料理個短短5min路程, 佢應該已經講超過10次『好肚餓呀, 我就快餓死啦!!!!』

佢話食咩都唔緊要, 最緊要快d有野落肚, 佢提議不如去食魚蛋粉, 就係咁今次我地就去左食魚蛋粉, 食完之後, 佢就介紹去雅蘭中心食雪糕, 呢間舖咩味都有, such as: 飯, 咖哩, 蛋達, 木槺蛋糕, 雪梨, 木瓜燕窩, 基本上你諗唔到既味佢都會有, Macy話我地今晚未食飯, 不如要個飯味, 之後, 另一隻味就要藍紅莓味, 食落都o.k喎....之後行多陣就去戲院。



呢次下半集我覺得俾我想像中好睇, 起碼比第一集好睇, 不過, 都係個句, 如果睇漫畫既話, 入面交代更加多野, 但係今次係電影入面都已經編排得好好, 2個幾鐘都唔算係有悶場。 不過, 電影版好似同漫畫版有些微出入, 因為漫畫入面既"L"最後應該係俾夜月神殺死, 而夜月神應該係冇事。其實, 整個電影版都拍得唔錯, 好流暢, 即使後半段, 係更改左個漫畫版, 但係出黎個效果相當不俗。

睇完都應該12:00a.m, Macy話佢平時好少出街去到咁夜, 開頭仲同我講搭巴士返屋企, 不過, 就唔知個巴十站係邊樹, 嚇得我呀!!!! 到最後當然都搵到個站啦!!!

p.s: Macy 金句:
1.) 食魚蛋粉個時, 想買野飲, 問佢要咩, 佢又岩岩唔記得左o個樣野叫咩名, 佢就咁樣形容我知『 個罐係綠色, 入面d飲料係黃色』- 最後, 佢記起個時話我知, 原來o個樣叫"忌廉"~~~

2.) 食飽之後, 仲有時間行多陣街, 佢突然問我:『9點35分減9點15分等於幾多???』(原來佢想知, 距離開場時間仲有幾耐!!!!), 其實, 直接問我仲有幾耐開場仲好~~~wahahha

4 comments:

Anonymous said...

肥仔,漫畫你睇晒未架,唔好亂up喎,夜神月最尾點會無事呀

Gary said...

阿榮: 我講緊第一部之麻...i mean 個兩個靚仔未出場個section...不過, 你講得好岩, 我真係未睇晒全部, 我都係睇到L死左個期之後, 就冇睇~

Erica said...

我係講:
1: 『個罐係綠色,入面就係黃色』
2: 『9點7減9點3,即係幾多呀??』
你都無一句中.....你呢排飲得凍檸茶多呀!?!

Gary said...

Macy: 妳知啦, 你個d特別用語, 唔係一般人平時會接觸到, 我記唔晒都係好正常, 何況妳一晚之內講左咁多, 我都只不過係輯錄部份出黎, wahhahaha