Wednesday, November 15, 2006

現在時間係六點四十五分

家陣係二零零六年十一月十五日星期三既清晨六點四十五分, 我唔係早起身冇野做係度打blog, 我係由琴日開始到依家24小時冇訓過覺, 轉頭仲要返工, 咁即係要捱多最少5個鐘先等到lunch可以訓一陣, 之後放工返屋企先有得真真正正訓, 今日應該都幾難捱!!!

點解會冇得訓? 咪就係之前提過o個份秘撈羅, 岩岩先take晒所有貨, 之後仲要double check, 攪下攪下都已經成6點幾, 返到屋企黎, 岩岩沖完涼都成6:45a.m, 望一望個鐘, 得返o個一鐘頭去訓覺, 咁不如唔好訓, 呢d情況真係訓時容易起身難, 咁不如上黎打返篇blog仲好!!!

講返琴晚既情況先, 一早約好左7:00p.m到舖頭搵manager, 當然除左我之外仲會有其他人黎做part-time啦, 我去到個時都已經見到有兩個人企左係度聽緊briefing, 之後再等齊人之後, 再由manager帶住成班人遊下間舖, 等陣間storetake個流程更加順利!!! 之後都再講多少少野, 就話佢預計12:00a.m左右就攪得掂, 當時我心諗唔係呀, 12:00a.m就攪得掂, 咁我咪得好少好少錢。首先開始就先take左個倉入埋d貨, 之後跟手就take出面舖頭拎左出黎既貨, 唔係講笑, 細細一間舖頭take起上黎都幾多野!!!!

p.s: 安娜我有沖涼返工架!!!

No comments: