Thursday, November 16, 2006

10, 9, 8.....zzzzzzz

經過琴日30幾粒鐘冇覺訓既情況下, 俾人話我面青青, 仲有人話我個樣好殘, 成個人都呆呆滯滯咁, 唔係講笑, 我琴日差dd就可以練到出原神出竅~~~

所以一放工就馬上"立"野走並以極高既速度直標返屋企, 搭車途中故之言又訓左一陣啦。 因為知自己實在太眼訓既關係, 所以打算晚飯都唔走就仆去訓覺, 但係又驚自己會訓訓下因為肚餓而餓醒, 阻礙成個charge電流程, 所以特登走去7仔買返set$7/10粒燒賣頂下肚。

一返到屋企, 立即淨身換衫, 6:45p.m就攤左係張床度, 仲快過火箭升空, 唔駛倒數10秒已經訓著左。 其實訓到11:00p.m左右都醒左一醒, 原本都諗住恰多陣就起一起身食少少野, 點知一恰又訓返著, 再起身個時就已經今朝既7:45a.m, total訓左成13粒鐘, 仲要先前除左個10粒燒賣&再之前既lunch之外就咩都冇食, 家陣總算上返d電, 似返個人。

3 comments:

Anonymous said...

=..=" 好明顯
大家都係用yahoo search到張圖
咁多張唔用 都係用同一張
我地真係....XD
但....張圖明明係女仔~~
你用就..... 都好得意 >V<

Gary said...

Fay: 我打"睡覺"黎serach呢張圖!!! 妳呢!!!

Anonymous said...

=.=|||| 都係一樣~~