Saturday, November 25, 2006

行行重行行



今朝起身, 一望出房門就見到有隻野飛奔閃過, 哈, 原來小不良已經唔駛再四腳爬爬, 曉得用兩隻腳自己四圍走, 聽老媽講原來小不良係岩岩今個星期初先學識雙腳行路, 不過, 可能呢排我都留係office or返左學校, 太夜返屋企, 返黎個時佢地都訓晒覺, 所以先唔知姐。

今日, 見小不良行路個時, 左搖右擺成個醉酒佬咁, 行個時兩隻手仔又要撐開, 我諗佢主要係想好似行平衡木咁balance返自己。起身打開房門之後, 佢話咁快就入左黎我間房度, 攪左兩攪見冇野玩, 佢自己就走返出個廳度~~~

6 comments:

Anonymous said...

@口@ bibi~~~
bibi~~~呀~~~
外星bibi~~~~
閃移呀~~~~~~
好得意.=."
幾時拎比我玩~XD

Gary said...

Fay: 你唔好同Denise佢地一樣, 成日都要拎我屋企d小朋友黎玩~~~

Anonymous said...

唔拎...
咁借比我玩?
 租比我玩?
 送比我玩?
 請我玩?!
..........玩呀~XD
你舊時SEND比我由未出世到出左世果個係大架何?

Gary said...

Fay: 應該係o個個, 因為, 細o個個岩岩先一歲之麻, 我記得我冇send過佢d相俾你睇..

Anonymous said...

1歲識得講野未?!
波波? 車車? 媽媽? 爸爸? 婆婆? 苦苦? 姐姐? .=."
我大哥個白痴仔歲幾都未識講野...lol 白痴仔~

Gary said...

Fay: 我o個個好似識講爸爸, 媽媽, 係唔識叫婆婆, 不過, 佢識飛吻...好鬼Q....