Thursday, November 23, 2006

人間交差點

上星期, 牛牛突然打俾我話要問我一個心理測驗, 仲話呢個心理測驗係佢同堅一齊"發明"出黎, 但係當時我打緊籃球話唔得閒, 佢就話等佢放左學就再打俾我。 返到屋企沖克涼之後, 牛牛真係再打俾我, 死都要問我個心理測驗!!! 好! 我就將個心理測驗同大家玩下~~~


Step 1: 首先你要先諗一位你心目中你認為重要既人!!! (該人仕不得是血緣關係者such as: 爸爸, 媽媽~~)

Step 2: 你同你o個位重要人去左一間餐廳度食飯, 而你地坐既位置係相當接近門口既位置, 而你地食飽飽之後, 就諗住食霸王餐, 於是一食飽, 你地就一個箭步就"標"左出門口, 突然間你個另一半趺低左。

問題黎啦!!!呢個時候>>>你會.....
1.) 返轉頭扶佢起身!! 但係記住, 你一返去扶佢, 你就一定會俾人捉住!!!
2.) 繼續咁走, 唔理佢!!!

好啦!!!黎到呢度, 等我講下牛牛點解會冇啦啦"發明"到呢個心理測驗呢!!! 話說, 有日佢同堅去左一間餐廳食飯, 食完之後, 佢地出去櫃抬埋單時, 居然冇人理佢地, 堅就同牛牛講, 查實我地家陣走左都冇人理個喎(當然, 佢地最後都有俾錢啦!!!), 出左餐廳門口之後, 堅就唔小心趺左一趺, 之後, 堅就問左頭上面個實況問題俾牛牛, 點知牛牛第一時間答佢:『我當然係走啦!!!! 走得一個得一個呀麻!!!!』<-----佢兩條友都幾無聊下, 哈, 哈~~~ 就係咁牛牛就四圍去問人呢個"實況問題", 而當晚我同佢都就呢個問題都討論左一陣子(我地仲無聊~~~), 仲要將"另一半"換轉左另一個既話, 又會出現咩情況呢!!! 最後發現, 當你換不同既人落左個"另一半"度既時候, 係會出現唔同既情況, 應該話你就算返去扶佢的話, 你都會有不同既原因。 好!!! 講到呢度為止, 無聊完畢!!!!
Macy send左個真既心理測驗web-site俾我, 都o.k既, 大家又不妨玩下:
http://www.whobirdyou.com/whobirdyou/thought.asp

2 comments:

Anonymous said...

當然有咁快走咁快,有咁遠走咁遠~~~呢D心理好正常!!!

Gary said...

吃過霸王餐的人: 哎呀!!! 人仔細細就去食霸王餐~~~

咁你話自稱食過霸王餐, 咁你地當時係唔係一支箭咁標出去架!!!