Monday, November 13, 2006

雞姦


好似好耐冇update下個blog~~~又係時候寫返d野!!!!

呢排唔知點解異常忙碌, d野好似排到密一密, 自從幫Chiara考完牌之後, 個人都係虛虛地, 成個人都係浮下浮下。上星期完成左大作戰之後, 因為星期五要見supervisor, 所以星期四放左工之後, 留左係office做下research, 做下功課俾阿sir, 唔係到時見面個時俾人問到口啞啞就唔係幾好啦!!! 可能個人已經虛虛地, 自己對眼又細, 又要對住個電腦睇d雞腸(journal), 睇睇下野居然係坐左係度office訓著左, 仲要係成係"熟睡"個隻, 我好似feel到自己訓個時, 以為自己真係係自己屋企張床咁!!!

到左第二日, 終於見左supervisor, 點知俾佢插到個屎忽開晒花, 再嚴重d講, 我好似俾佢雞姦完咁體無完膚 我個topic俾佢講到一棟都冇, 家陣唯有日日再去睇journal, 重新再定位啦!!! 雖然講就係咁講姐, 不過除左份dissertation之外, 仲有其他assignment要做, 岩岩今晚先做完個present, 下星期又話要交report。 唉, 點解d時間過得咁快!!!!

6 comments:

Anonymous said...

有人姦你 執到啦~~~ XD

Gary said...

Fay: 俾女人姦就話"執到"姐, 家陣係俾男人姦喎...

Anonymous said...

XD 可能你有特別既....嘿嘿嘿~
你有咩就出聲啦 =..=
我幫到就幫啦

Anonymous said...

肥仔,你既惡夢岩岩先至開始,等你以前話得我咁過癮丫喇,依家係時候比你感受下呢種滋味

Gary said...

Fay: 呢d野都係靠自己架啦....thx

Gary said...

阿榮:我話你, 同你係唔係做dissertation, 其實基本上係冇咩關係, 只係咁岩有個話題俾我用黎話你之麻, 內裡既基本慨念純粹係真係想話下你...wahhahahahha