Wednesday, October 25, 2006

勞動日


今日唔知咩樹幹係工作安排方面異常既旺場, 平時每個星期二既朝早都係要出site做野, 由於我本身係主力處理舊樓天台屋既工作, 即係話每行一座樓既最低消費就起碼要行7層樓, 上去完就自然就要落返黎啦, 今日我同Anna大大話話就行左3座舊樓, 前後即係行左21層樓。 返到office, 有人打電話黎話佢隔離o個間天台屋就快會"林", 呢d野可大可小, 唔知佢講真定講笑架麻, 於是就拿拿淋打電話睇下下午有冇吉車, 去睇下咩情況。

下午, 我就同Ricky出去睇下發生咩樹幹, 而Anna則留守office大本營, 上到去, 睇下有冇樹啦, 幅牆咩樹都冇, 佢既堅硬程度可以話係硬過你食偉哥加印度神油, 直不甩咁, 用腳踩左佢兩野都冇樹, 於是走人, 出開黎, 就順手去埋另一單case, 又行多7層, 今日大大話話都行左成35層樓。

仲有單野呀....阿差仔(佢係今個sem教我個科既tutor), 又係度攪攪震, 因為黎緊又有persentation, 原先係諗住跟返之前第一次persent既次序, 點知最尾個組同學仔就唔係太想又做last個team, 因為一來怕太近exam, 兩來份dissertation迫在眉睫, 於是同差仔request啦, 點知差仔就同佢地講, 如果佢地唔想做last 一team, 咁咪每一team推前一組, 即係第4組就做第3組, 第3組就做第2組~~~~o下, 我係第一組喎.....咁我咪變相係last team, 我當然死都唔濟啦....搵我笨七呀.....今日我就不斷打電話同另外o個3team人周旋左一大輪, 大家終於有共識, 最後就要send個mail俾差仔, 只要差仔"肯"接受我地既方案就咩都解決晒!!!!

差仔, 我話你知, 你唔好再係度攪攪震, 我個人家陣好燥, 秋天既天氣係火d....

今日簡直係身心疲乏~~~~

4 comments:

Anonymous said...

你咁燥,好易噴血架,你年紀都唔少了,要好好保重一下~~~~

Anonymous said...

請保重呀~~~

你是很重要的人呀!!!

Gary said...

岩岩燥完的人: 我都不知幾咁健壯, 我仲好後生, 咩年紀唔少呀...我仲有大把貨~~~~~~~~~~青春呀!!!!

你個C9生活, 好好享受埋佢啦!!!

Gary said...

匿名者: 你好呀!!! 有心有心, 未知你是何許人呢!!!

不過, 我唔係種族歧視, 不過, 唔知點解o個個差仔, 特別黑我憎~~~