Wednesday, October 18, 2006

路經此地

今日放工約左舊center個邊d同事打波, 係放工搭lift落樓個時, 聽到一位同事講, 佢聽電台新聞個時話今日有架巴士撞左埋去座大廈度, 好似好大件事, 起先都不以為意, 以為小事一樁, 去到旺角join其他人就出發上去京士柏公園, 我地途經窩打老道個邊上去, 遙遠望到有好多人圍觀, 以為有咩事發生啦, 就八八卦卦, 貢埋上去親下熱鬧, 唔睇又由自可, 一睇都幾壯觀下, 成架巴士個車頂剷左出黎, 巴士唔駛講啦, 有圖你睇, 成架都飛左入去行人路入面。

我經過o時已經係晚上6:15p.m左右, 其實距離事發時間都已經有2個鐘有多(岩岩睇yahoo即時新聞話事發時間係4:30p.m左右), 其實家陣都係等緊d工人搬架巴士走, 冇咩特別野睇, 不過, 唔知點解有好多人圍晒係度望住架巴士, 個個都係度望住一部靜止左爛晒架巴士剷左上行人路, 我同d同事都係度講, 都唔知有咩咁好睇, 個個都企晒係度, 個種感覺好似d人係深夜時分係屋企打開電視機既國際台, 係度睇telefishion(魚樂無窮!!!)一樣, 唔知有咩好睇, 但係都依然全神貫注咁望住。

岩岩返到屋企, 上yahoo新聞睇左少少資料, 原來呢件交通意外做成1死12傷都幾大件事。

5 comments:

Anonymous said...

可能其他人個心都係度諗:都唔知有咩咁好睇,個個都企晒係度,睇魚樂無窮咩??
而你,就正正係企係度睇果個,佢可能係望住你諗緊你諗既同一樣野!!

Gary said...

覺得你好八卦的人: 咩呀...我都之不過係企左一陣之麻....

Jessica said...

我都有經過呀,好驚呀...我日日都經條路返屋企..所以真係要好好珍惜日子..

Gary said...

你日日都經呢條路既咩, 咁你想你個花牌寫:『天妒英才』定『英年早逝』呀...你講定先, 到時, 我唔駛諗呀麻...

Anonymous said...

我記得細個返教會,D導師叫我地唔好成日提住D唔好既野,因為說話係有能力架,雖然我唔多信"講下就係",但係我都唔會衰到去咒朋友囉~~~你咁黑心,不如你諗定自己個牌想寫咩,等你D fd到時唔使諗丫嘛!heehee~~~~