Friday, October 27, 2006

早兩個禮拜jessica問10月尾個long weekend有咩攪, 岩岩見堅搬左新屋, 又到天高氣爽時分, BBQ就最好架啦!!! 堅兄岩岩10月搬左入去壁屋(真係監獄個壁屋)既宿舍, 佢話佢樓下有個BBQ場可以俾人燒野食, 咁就順理成章慶祝佢新屋入伙兼BBQ大會。

今日, 約左各人6:30p.m係旺角街市買野, 唔知係唔係我時間觀念太好呢, 我就好準時6:30p.m到達, 我都預左有人遲到架啦, 不過唔明點解佢地都好鍾意岩夠鐘就打電話俾我講同一番說話:『Gary, 我遲少少, "你地"買住野先啦!!!』(講過呢句說話既人, 包括Camus, Jessica & Cow), 我就只能夠答返佢地(我真係答左呢個答案3次):『邊樹有"我地"姐, 由頭到尾都係得我一個人企左係度之麻!!!』

咁我都醒, 自己走左去先達行左一個圈, 如是者, 差不多7:00p.m Camus就打俾我話佢同Melody已經到左, 我就行過去啦, 之後, 輝仔&阿達都到到埋, 咁我地就買住野先, 今次BBQ阿達話想燒得"豪"d, 我地就走左去買海鮮啦, 我地買左d扇貝, 海蝦, 烏頭, 魷魚, 原本想買龍蝦仔, 不過唔見有, 所以就冇買到, 之後就去丸呀, 香腸呀, 排類等, 為免大家眼闊肚窄, 買個時都盡量唔買咁多, 咁我同阿達買其他野個時, 就叫Melody & Camus去夾d丸類啦, 轉個頭望一望佢兩條友仔, 一夾就夾左成起碼20粒(係only墨丸左喎,仲未夾其他丸類, haha), 於是我就當機立斷stop左佢, 抽咁d墨丸出黎。 最後, 買完野都差唔多都7:30左右。

入面個BBQ場都幾靚!!!!

我地兵分兩架的士入去, 平時入西貢就成日都會經過壁屋監獄, 但就真係未試過入去, 家陣仲要係入去BBQ, 都幾型下, hahaha!!! 之後, 就分工, 有人起爐, 有人洗野, 有人去supermarket買乾貨(紙碟, 錫紙等....) 話咁快就有得食, 原先定左食飽飽就開始我地個winning大賽, Melody好有心架, 佢自己拎埋私家手掣黎, 耐何大家一路燒又一路傾計...傾下燒下都已經12點, 有d人第2日要返工, 所以要走先, 所以最後都打唔到機, 唯有下一次出黎玩個時再打過啦!!!!

呢個就係扇貝~~~個網係我地用平時個d燒烤網屈出黎...

第一次BBQ燒烏頭...原來都幾好食...

我, 牛, Jessica, 輝仔, 達就燒到最後, 大約2:00a.m左右先搭的士歸家去!!!!

p.s: 岩岩醒起一樣野, 上次Melody係Thomas生日dinner時, 好似講過佢會整個cake出黎, e, 點解冇左既.....

4 comments:

Jessica said...

近日十分之健康,個個星期都有健康戶外活動..焼野食啦..打羽量級..玩滑水..下次玩咩好哩??係咪温泉呀???

其實咁都幾好呀.係咪??

Gary said...

jessica: 咁就麻煩你安排下啦...

Melody Kwok said...

Gary:我的確整左個咖啡忌廉朱古力榛子脆餅架, 耐何當日我公司茶房個雪櫃壞左,所比係公司比同事瓜分左lu~
唯有有機會再整過囉!~

Gary said...

Melody: 我信你架, 你唔好點我先好喎...

我地黎緊會食大閘蟹喎...如果妳都一齊黎食既話, 咪可以再整cake羅...我等妳呀~~~