Saturday, October 21, 2006

遊戲王 - 無難度

今個星期同Macy傾講msn, 佢問我幾時剪頭髮, 我話下星期掛, 之後跟手, 佢就約我星期六一齊去James度剪髮(呢個James唔係我之前係lobby度剪開個合, 佢係Macy個fd黎)。

琴晚, Macy msn同我講話佢有d事話會遲少少先到(因為我地原先係約埋一齊去salon度) 如是, 今日我就一個人去左salon先, 差不多剪到埋尾個時, Macy就到啦, 等埋佢剪完個頭都差不多成3:00p.m左右, 之後, 我地就去左茶餐廳食tea, 因為一早講左今日剪完頭髮就去食tea, 再之後就去打機, 呢間茶餐廳係我介紹俾佢食架, 查實呢間餐廳係我細細個已經係度食入面個特餐: 沙爹牛肉麵+火腿奄列+餐包+凍飲, 係一個十分抵&好食的茶餐, 仲有仲有, 呢個特餐只不過係$24, 真係抵食都爛~~~

食完之後先係戲肉, 話說Macy係一個打機王, 雖然佢細細粒粒, 不過佢對打機呢個玩意, 真係樂此不彼, 佢老早之前已經講定食完野就一定要去打機, 所以食完野之後, 坐左一陣, 就走左去附近一間既大型機舖, 佢基本上最鍾意玩既Game係槍game仲要係新個隻"Time Crisis 4", 唔係講笑佢真係有練過, 佢$3已經可以過到Stage 1(成隻game有3個Stage), 我就最多去到Stage 1既一半多少少就死。 另下, 佢仲教我玩隻篤篤game-水族世界, 佢仲千吩咐萬吩咐話如果我要打blog既話, 一定要提呢個game係佢介紹俾我玩。

我地唱左$40, 原本諗住"風"一聲就會用晒, 唔知係我地打機技術好定係呢度d機平(呢度d game平均平出面$1左右 - such as:篤篤game都係$1/鋪), 我地最後由4:15p.m左右入機舖打到差不多6:30p.m先走, 出返黎o個時真係天到黑埋。 之後, 因為我過海去灣仔約左thomas食佢既birthday dinner, 所以就大家一齊搭702巴士落南昌站, 係搭巴士個時, 唔知Macy係唔係係機舖入面吸得太多兩手煙多得濟, 佢話佢打左兩個鐘頭機, 個人好開心, 好興奮, 不過, 佢話個重點係用$40兩個人分, 可以消磨到兩個鐘既時間, 佢覺得好抵....後尾佢仲約我話, 睇下幾時得閒, 不如放工之後約埋一齊再去打機, 哈, 我諗政府真係係時候設定全面禁煙, 一個吸兩手煙既人居然可以high成咁都有......

新華菜餐廳
地址: 長沙灣青山道334號
電話: 2387-3698
菜式: 港式

4 comments:

Anonymous said...

路過 一v一"

Gary said...

Fay~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Erica said...

我只係話我好開心,無話好興奮......

Gary said...

Macy: 咪一樣...哈~~~哈~~~