Saturday, October 07, 2006

風雨不改靚人靚景豪華團 (下)

前一晚我地玩到成2點幾先訓。 第二朝, 我隱約聽到營外面有d聲, 如無意外應該係Andy同佢女友執野d聲, Andy之前已經講左第兩日一早佢就會走先, 因為佢第二日仲要返工。咁我當然係冇理佢啦繼續訓覺, 訓到9:30a.m左右, 熱醒左, 我地訓o個個camp係兩邊開口, 但係其中一邊就拉埋左, 所以就通唔到風, 起身之後, 當然係"了"醒埋隔離d人啦, 起左身, 傑佬佢地仲係隔離營訓緊, 達達就隨手拎起個波仔, 直飛去佢地個營度, 好明顯佢地個營都算係扎得唔錯, 大大飛左幾個波過去個營都唔林。 我地即食麵大廚~~

之後, 其他人都起身, 我地就煮早餐食啦, 今朝我地既大廚係由Kit負責, 今朝, 我地有出前一丁麻油麵&豬骨湯底, 仲有前一晚仲未開封既香腸。

大家食飽飽, 休息左一陣, 又開始我地既活動, 又再黎多次男女子混合沙灘足球。 今次, 又係嬴左個隊有獎金, 所以大家又異常地賣力, 不過, 阿恩唔知係唔係琴晚玩飛行棋慘遭圍剿, 攪到成日都要做situp, 個人虛左, 食飽之後就自己走返入個營度繼續訓覺, 冇同我地一齊出去玩。

阿恩食飽左又走入去去個營入面再訓過。

呢個灘d浪都幾大下~~~

我地玩完沙灘足球之後, 個個都死晒狗咁, 我就走左出去衝浪, 鹹田呢度d浪比得上大浪灣個邊, 所以都有d鬼鬼黎呢邊滑浪, 就係咁, 我就走左去衝浪, 一落水, cool d水真係好涼, 好爽, 於是就係咁衝, 起勢衝, 就係咁我就衝左大半日, 玩完之後就發現自己原來曬傷左。

開始收營~~
要幾條友先收到一個營!!

玩到差不多2:00p.m, 大家都返去開始執野, 因為執完野之後, 就諗住係間士多度食埋個豐富Lunch先走人, 家陣執得黎都差不多。 執完野, 重新分配埋d行裝都差不多去到3:00p.m, 執野都大大話話用左成粒鐘時間。

開始出發去食lunch~~

先叫一碟炸薯條食...

照原定計劃先去士多食Lunch先, 今日我地叫左幾碟炒麵飯一齊share黎食, 其實係呢d山卡啦地方叫碟炒麵飯都係$35/碟, 已經係好抵, 冇開天殺價, 仲要有返咁上下水準真係有d火喉架, 幾好食, 唔錯, 唔錯。 之後, 食食下途中, 聽到有人講, 有隻船入左黎送貨, 陣間坐去個時可以載人出返去, 不過, 要成$70位, 我地當然冇理佢, 我地有手有腳自己行出去姐。

食飽出發>>>>>

食飽之後都成4:00p.m啦, 係時候出發, 如果再唔行都唔知幾時先返得到屋企, 一開始由沖哥帶路, 不過沖哥本身已經係帶病在身狀態不足, 今日一開波我地就行錯路, 幸好途中問人, 知道我地行錯路, 於是我地就走返去起點再重新行過。 今次終於行岩路, 行行重行行, 今次我地用左1個鐘多少少既時間已經到達赤徑個邊既路段, 呢一邊應該冇先前經西灣再入campsite個段路咁辛苦。

同可愛妹妹影大合照***
就係搭呢隻船, 出返去黃石碼頭~

返到中心, 將d行裝塞返入個大櫃入面..

就係赤徑諗住影返幅團體照既時候, 就遇到一家人, 佢地個小妹妹好鬼得意, 如果大合照個時就叫埋妹妹過黎一齊影相。 影完相, 我地就係赤徑呢邊搭返隻船過去黃石碼頭, 之後再轉巴士出去。 當我地出到去黃石碼頭o個時, 傑佬就提議不如先拎晒d行裝返中心先, 其實今次camp d架生(such as:營, cook全部都係係佢做野既青年中心個度借出黎, 家陣一齊拎返去, 咁就唔駛大家咁辛苦先拎返屋企之後再拎過出黎, 既然今次係豪華團, 我地就決定搭的士由黃石碼頭搭返去中心。 由於的士都係得5個位, 我地就叫阿恩&Kit先行返屋企先, 我地幾個男生就拎晒d野去中心先。 返到中心, 再執埋d野都已經差不多7:00p.m, 大家都倦, 之後就各自歸家。今次camp好好玩, 希望下年可以再一齊去過。

No comments: