Friday, October 06, 2006

風雨不改靚人靚景豪華團 (上)

達達約所有人12:00p.m係西貢等, 我由於要拎埋牛妹佢地2個既睡袋&地席, 連埋自己個set就已經有3個睡袋+3張地席, 仲有拎埋兩支"車頭燈", 所以自己私人物品都冇咩位塞入個背囊度, 自己都係帶左一件背心, 一條泳褲&加多對拖鞋就算, 我就約佢兩姐妹11:15a.m係旺角等, 順手幫我拎d野。

我地3個好準時就到達西貢, 其他人都陸陸續續到達, 今次本身, 應該係有6男5女, 點知阿松d女性朋友放左佢飛機, 之後, 原定傑佬既女友珠珠都會去, 但因為傑佬耍左少少手段, 令珠珠去唔到。而Andy&阿儀又突然加入, 所以就出現6男3女既情況出現啦。

首先, 我地就分左3批人1.) 買野黨, 2.) 早餐黨, 3) 睇野黨(我地將d行李放低晒係一個地方, 唔駛拎住d野四圍走, 所以要人睇住), 而我就被分派去做買野黨, 今次camp, 我地dinner個餐係自己煮, 所以就要係呢個時候諗下今晚食d咩啦, 今晚我地既大廚有Andy & 傑佬, 就由佢地去諗今晚我地食咩啦, 家陣買個關子, 遲d再講今晚食咩送。

如無意外, 應該係呢個時候已經整爛左d蛋~

護蛋不力之徒!!!(大家將張相放大, 你就見到個膠袋底部已經流左蛋黃出黎)

買得野黎都差不多2:00p.m, 今次我地camp site既地點係西貢既, 我地首先搭的士去到起點, 再行差不多個半鐘既路程就到達camp site, 由於天氣清涼, 唔係好猛太陽, 所以行起上黎都唔係特別辛苦。 首先我地係會先經過西灣先會到達鹹田呢個camp site, 就係我地係西灣要越過其中一條小水溪之際, 俾我地發現左一件事, 就係由kit妹專責既"雞蛋安全小組"居然發現有流產事件發生, 佢手持個袋雞蛋居然發現就蛋黃流出。

右上角就係鹹田camp site


大功告成!!!

經過西灣之後, 要再攀多一個山頭就到達鹹田camp site, 大家幾經辛苦3:30p.m左右終於黎到, 個個都放低晒所有行裝休息下先, 休息左一陣, 我地又再分工啦, 部份人就去起營, 部份人去執石仔, 今次我地有11個人, 我地就帶左2個6人營 & 1個4人蒙古包, 就先起左個6人營, 由於達達, 傑佬佢地上兩年都有去露營, 所以起營對佢地黎講可以話係冇難度, 話咁快就起左3個營。 由於Lunch冇食野關係, 我同恩&kit就走左去士多醫下肚先, 其實另一個main point係, 唔知d大廚既手勢係點, 萬一今晚d野食有咩樹發生, 咁家陣都有個餐蛋麵墊底呀麻, haha!!!

食飽飽, 返到去沙灘, 我地就黎左場男女子混合沙灘足球比賽, 原來係沙灘上面踢波比平時係地面踢波要力好多, 唔怪得之, 小志強要成日去沙灘練波啦, 都有佢地道理既, 玩到差不多6:00p.m左右, 都係時候清洗一下d cookset perpare開始煮我地今晚既大餐。


清洗乾淨之後, set好個場, 7:00p.m左右就開始兩位大廚既比併, 首先, 我地今晚係有三個爐頭, 其一個爐頭係用黎煲飯 & 煲湯, 係你冇聽錯, 我地真係去煲湯, 仲要唔係一般既罐頭忌廉湯, 而係Andy由頭都尾都堅持要煲既番茄薯仔湯, 基本上係呢度根本冇人贊成煲湯, 但係最後出黎既結果, 最得既就係呢個湯。 而另外兩個爐頭就分別由有美女阿儀做助手既大廚Andy主持, 而另一邊既爐頭就有牛家兩姐妹助陣由傑佬揸fit, 聽佢地講上兩年由於都好大風既關係, 所以佢地既Dinner係食沙多過食送, 佢地往年既飯送含沙量可以話係超過20%, 所以今年就加左個QC驗明, 每逢任何器可能, 有機會or或者接觸到/過d沙, 就會先用水沖洗一下先, 所以今年食d送係一丁點兒沙都冇。


油爆午餐肉!!(傑佬話一時錯手落多左油)

呢個就係所謂既『咸牛肉炒蛋』

番茄薯仔湯, ok架!!!
全晚失敗之作, 黑椒雞柳
半磚牛油爆香菇

唔係講笑, 咁樣炒一炒, 都用左成兩個鐘既時間, 即係話由起點行過黎campsite, 仲快過我地煮一餐飯, 仲要係9條友係度煮個隻, 最後差唔多9:30p.m先有得食。 講下今次有咩食先, 岩岩講過有個湯啦, 之後有一煲好靚仔冇燶底, 完全熟透既白飯, 有魚香茄子, 黑椒雞柳, 木每菜煎肉餅(其實, 呢個肉餅係百佳個d一早整好晒成set既, 開頭都唔知買黎做咩, 可能諗住呢d現成野, 難食極都有個譜), 仲有咸牛肉抄蛋, 香煎香腸&午餐肉, 2斤生菜, 牛油爆香菇(係用左半磚牛油個隻喎), 仲有灣仔碼頭水餃, 唔係講笑大大話話九送一湯, 白飯任裝。

就係大家食食下飯之際, 係士多個邊突然爆左幾下煙花, 唔係滴滴金個隻, 真係爆煙火喎....有相為証架....國慶果然係國慶呀, 真係特別d~~~

食飽就要洗野啦, 成班人就浩浩蕩蕩走去士多個邊, 個度有條公家水喉, 成班麻甩佬就係度洗野, 攪掂晒d野之後, 就係士多休息左一陣, 先返去。 因為返到去就開始我地既"瘋狂飛行棋", 何謂"瘋狂飛行棋"就係, 如果俾人食左一次, 就要做掌上壓 or situp 5下, 唔係講笑, 得閒冇事, 陰d陰d, 分分鐘你一晚都可能做左成百下以上。

仲有呀, 為左令大家更加入呢個遊戲, 呢個game如果第一名勝出, 就可以有$300大元獎金, 第二名都有$100, 所以大家玩個陣時更加咬牙切齒, 講到尾其實d錢都係阿公個度出之麻...

(待續)

No comments: