Sunday, October 29, 2006

忽然一病

係的士上面影下小不良個樣, 成日流鼻水~~~

琴晚BBQ個時收到老媽打電話俾我話佢唔係咁舒服, 睇下我會唔會早d返去, 不過, 佢知我BBQ之後, 佢就話如果有事就俾我....當然最後都冇事啦!!!

到左第兩日, 我11:00a.m起身個時, 老媽話轉頭同佢去一轉法國醫院, 佢話小不良好似病病地, 不如去睇一睇醫生(因為佢平時都係去開法國醫院睇醫生), 佢都順便都睇埋, 就係咁, 一早起身就立即去梳洗完就出門口。 其實早兩日, 大不良已經入左廠, 主因都係哮喘, 佢都已經訓左兩晚法國醫院。全屋3個女人都病晒, 今次真係死火!!!!

4 comments:

Anonymous said...

唔好連你都病埋喎
你要病都留到佢地好返先好病呀~~~!
一v一"
幫我問候百有啦~

Gary said...

Fay:阿百有..佢休息左兩日, 已經好好多, 上次佢打電話俾我, 話佢係屋企見暈暈地...嚇得我呀....家陣都冇咩樹啦佢...有心, 有心....

你個百友又點呀...上次(都好耐!!!)話入院(好似已經出左院, right), 家陣好d嗎!!!

Anonymous said...

我屋企個百有正一大唔透
成日比我鬧 =..=
佢冇咩野啦 要做物理治療姐~
佢岩岩九寨溝返來之嘛 =..=
8千幾9千蚊....心痛死我

得閒要多d返屋企陪百有啦
叫你百有要定時做body check
比自己仔女安心d嘛

大細b都小心啦 e+d細路仔病都好多手尾=.=

Gary said...

Fay: 你就好啦, 請百有去旅行, 咁即係証明你搵到啦!!!

我個百有家陣都只係叫佢做下d小家務就算啦, 大洗個d, 多數都係等我星期六 or 日係屋企個時攪掂~~~

過多幾日, 就見你啦羅喎, wahhahahah