Sunday, October 08, 2006

人肉兩團圓

呢張相係牛牛天台影落去樓下既足球場既情況, 有好多小朋友係度玩緊~~
呢張相都係同一個地點, 不過, 就過左十一點, 球場大燈熄左之後既情況~~

上星期五係中秋正日, 之前由Jessica發起話大家各人做完節之後去睇戲, 原本呢個提議都冇咩問題, 不過, 問題就發生在佢話要睇成龍既『BB計劃』, 就係呢度出左事啦, 我夠擔講, 呢度根本冇咩人仲會走去睇成龍d戲, 所以呢, 最後, 我地決定去BBQ, 仲係要係阿牛屋企個天台度BBQ, 呢個諗法簡直係型爆, 一來方便兩來唔駛同人迫&要霸爐。

由於牛牛屋企本身係冇BBQ爐, 於是係早兩日之前, 我已經去左日本城買左個小小既BBQ爐拎左去佢屋企先, 其實都唔係好貴都係$79。 至於食物方面就有勞晒牛爸爸&牛媽媽, 佢地兩位幫我地perpare左好多野食, 到最後我地都好似食唔晒。

講返o個日先, 當晚我要同屋企人做節食飯先, 今次係去灣仔皇悅酒店食buffle, 放工之後就搭MTR去到灣仔等埋老媽&兩個甥女一齊過去酒店, 去到個時, 姨&大舅父等人都到左, 而其他人都陸陸續續都到齊, 我地都差不多有成19人, 又係一個大家族食飯。食到8:45p.m我自己就走先, 佢地就繼續坐係度, 傾計, 食野。

我地就係呢個天台上面燒野食~ (堅, 文 & 牛爸爸合力起爐中)

唔駛半粒鐘, 我就搭巴士去到牛牛屋企, 不過, 一上到去天台, 見到達達到堅都仲未起到個爐, 不過, 佢地最大既問題係連炭精都冇買, 唔怪得之起唔到啦! 之後, 我仲聽到牛媽媽話佢已經等唔切, 自己返左落樓下整左個杯麵黎食。 哈, 鬼咩, 攪左咁耐, 真係餓死人, 好彩我食完野先黎姐。 攪攪下都差不多成10:00p.m先起到個爐, 有得燒, 今晚就勁羅, 人才濟濟, 有我, 達, 堅, 牛, 恩, 文, Kit, Andy, 傑佬, 志勤 & 佢女友, 仲有牛牛兩位表姐&佢地老公, Jessica就屋企做完節先過黎, 都差不多成11:30p.m先黎到。 原本珠珠都話會黎, 點知傑佬再一次施放佢既花言巧語就令到珠珠冇黎到(佢同我地講話珠珠病左黎唔到, 至於事實係點, 冇人知)。

不過, 傑佬都好, 起碼呃到珠珠, 最慘就係達達, 聽聞Winnie今晚都黎, 不過, 佢又係病左, 佢就打電話俾達達話佢病左, 食唔到野, 叫佢DHL d BBQ食物俾佢(Winnie住係牛牛屋企附近 - 的士5min車程), 所以達達一開始就不斷燒腸仔呀, 又燒雞翼呀, 仲叫Andy幫手燒埋一份, 之後, 佢就急急腳搭的士飛去Winnie度, 佢走之前, 我地都開盤買佢冇一個鐘都冇唔到黎, 點知佢好神氣咁話, 半粒鐘之內一定返到黎, 所言非虛, 佢真係半粒鐘之內返到黎, 失敬, 失敬...

燒到咁上下, 傑佬, 堅, &兩位牛表姐夫就落左去打牌, 我地就繼續BBQ, 再夜多少少, Jessica & 輝仔都黎埋, 不過, 大部份人都已經落左樓下涼冷氣。 12:00a.m左右, 兩位表姐&表姐夫都返屋企, 於是我地就開始另一個遊戲, 就係Winning大賽, 今次都係打partner, 今次就由牛牛拍傑佬, 我就拍志勤, 今日我同志勤就勁啦(不過都係多得志勤, 我有d眼訓, 經常係門前射失, wahhahah), 贏多輸少, 我地今次玩一鋪$20, 今日大大話話都有百零蚊斬獲, hehe, 今晚可以免費搭的士, 打下打下, 我地不知不覺已經打到成5:30a.m, 大家都眼訓就各自歸家。

4 comments:

Jessica said...

我睇左套戲啦,其實好得喎,我指阿bb呀.
勁得意家,同你屋企果2個大小不良一樣呀.

Gary said...

車, 照你咁講, 咁我日日都對住, 仲駛鬼俾錢入去睇咩!!!

Jessica said...

但係果個係一個仔呀,有唔同家

Gary said...

咁即係多左d野姐, 我自己都有啦, 仲要老練咁"look"添, wahahhahaha~~~~~