Monday, October 23, 2006

『放、逐』vs 『鬼上頭』vs 『鬼書友』

星期六, 同Macy打完機之後, 就去左灣仔食飯, 是夜係同Thomas補祝生日, 今次食飯地點係由Jessica定的, 呢個地方既前身係一間係海旁邊既麥當奴, 家陣就轉左做一個食海鮮既餐廳。 我地原先約左7:00p.m係灣仔MTR等, 點知等齊人都成7:30p.m先可以起行。 我, jessica, thomas & 堅就係灣仔地鐵站行去目的地。

之前7:00p.m個時, Camus & Melody(路痴1號&2號)打俾我話佢地會搭天星小輪過黎, 我當然叫佢地自己直接去餐廳(因為一條直路行過去, 15min就到), 唔駛特登再行返過黎地鐵站join我地, 當我地就快行到去餐廳既時候, 收到路痴1號就打俾Thomas話佢仲未搵到間餐廳, 佢地好似盪失路, 唔知去左d咩地方, 哈.....兩個路痴, 經過Thomas遙遠控制兩隻老鼠, 佢兩個終於搵到我地, 之後就join埋一齊行過去。

一入門口, 嘩!!!!!好型個喎, 有幾個架"踞架兵"叫我地放低d野, 要好似係機場過關咁, 個個人都要過一部金屬探測既儀器, 先入得去, 可能呢度係海軍俱樂部啦, 所以要check清楚先入得去。 But anyway, 入到去, 其實個個都行到身水身汗(都唔明家陣已經十月中, 都唔似秋天), 不過, 難得黎到呢度梗係食個景, 冇理由係indoor食既麻(indoor有冷氣), 於是我地就坐outdoor, 不過, 坐出面對住個係填海既海景, 不過都o.k既!!!! 至於食個方面, 我都係覺得一般啦, 話佢好食又唔係, 唔好食又好似唔係, 不過, 可能佢地(only Camus & 堅)都唔食海鮮, 所以有好多野都冇choice, 最後只係點左幾度菜。

頭先, 係等人個時, 我就同Thomas提議, 如果今晚早食完不如去睇戲, 我推介俾佢話"放、逐"好好睇, 點知佢話不如睇"鬼上頭", 再唔係"鬼書友"都得架, 佢話佢自己好耐冇睇過d恐怖嚇人鬼片,但係佢講呢d野既時候個表情係異常既興奮, 唔知佢係唔係工作壓力大得濟, 要睇d鬼卡嗌下, 發洩下。 當然啦, 最後我地冇睇個套什麼鬼乜乜啦, 夜麻麻睇埋d咁既野, 傻既咩, 俾幾十蚊夜麻麻自己嚇自己, 我地就去左Time Square既UA睇『放、逐』, 今晚, 堅話佢聽日仲要返工唔去, 路痴1, 2號就話要返屋企做功課, 所以都唔去, 最後剩返我, Jessica & Thomas3條友去睇午夜場(12:10a.m)

『放、逐』故事大綱 : 殺手和(張家輝)為妻靜(何超儀)和BB重返澳門落地生根,昔日好兄弟火(黃秋生)與肥(林雪)奉大佬大飛(任達華)命來殺他,但另一對好兄弟泰(吳振宇)與貓(張耀揚)為情義來保護他,五人衝突驟然而起......
亂世的Liberdade酒店是罪惡蘊藏,四人隨和來到這裡,遇上老闆謝夫(張兆輝)。謝夫提出兩個選擇,一是暗殺澳門大佬,一是搶奪一噸黃金。和選擇前者,但卻命喪槍下。靜視火等為殺夫仇人,不惜一切追殺他們。 宿命安排下,火四人意外來到搶金地點,衝突中得到黃金,並結識神鎗手陳警司(任賢齊),眾人惺惺相惜。正當一行人準備遠走高飛之際,火收到大飛電話: 靜和BB在他手上…


呢套戲係由杜sir拍, 基本上佢拍d戲真係幾得, 我之先幾鍾意佢拍個套『PTU』, 佢拍出黎真係幾有型有格, 成日睇d影評話呢套係『鎗火』既延續, 我又覺得又唔係, 鎗火比較平實d, 呢套就下下誇張, 邊樹有人熱辣辣仲著住件褸通街走, 不過, d主角位位都好型, 就連林雪都有一手。 呢套戲值得一睇~~~~



『放、逐』- 金句
  • 『一噸黃金有幾重?』『一千兩百磅』『一磅有12安士』
  • 『一噸辛苦有幾重? 重既咪辛苦, 輕既咪唔辛苦羅』
  • 『一噸愛又有幾重? 痴線!!!! 愛係感覺, 邊度冇得計幾重!!!!』
Official Site:http://www.exiledthemovie.com/

The Quarterdeck Club
地址: 灣仔龍景街1號分域碼頭海軍商場地下
電話: 28278882
菜式: 澳洲菜

2 comments:

Jessica said...

吳振宇 好型呀..愛上了..
其實我地好似有一個世紀冇一齊睇戲啦..放縱一下啦..幾時我都得家.

其實晚餐間餐店係好正呀,但要配合: 红洒+海鮮..下次要找咁人去啦..我覺得好浪漫喎!

Gary said...

Jessica: 林雪型d喎!!! 『一噸乳房有幾重!!!』

原來係浪漫野黎架, 唔關得之啦, 浪漫係兩個人既野, 你有冇見過成班人去食飯會用浪漫黎形容呀, 冇呀麻, 咁咪錯晒羅....hahaha, 不過, 可以見識下食餐飯都要俾人搜袋, 都幾型下!!!