Thursday, October 05, 2006

我的第五&六份生日禮物

先前部腦都已經去到極限攪到要入廠, 個mon都係一樣, 近排唔知咩樹, 每次一開機, 個mon就起勢 一閃一閃小星星咁, 真係閃到我有少少眼花, 而咁岩適逢小弟生日, lingling佢地就問我要咩生日禮物, 我就順便換個mon, 家陣我就換左個17" mon, 我之前個部係15", 原來大兩吋, 真係差好遠, 家陣真個正好多, 都係個句多謝晒。

上星期, 同同事Fanny玩msn, 俾佢發現左我早排生日, 係琴日下午, Fanny黎到我個位突然俾左一個燈色包裝既袋仔, 之後話補祝我生日禮物, 哈, 開頭以為係msn講完就算, 估唔到Fanny咁有心走去買份小禮物俾我, 雖然唔係咩特別名貴既禮物, 不過, 有心就已經係好難得, 再一句多謝。

No comments: