Thursday, October 19, 2006

有吉士, 有理想

就係呢張啦!!! (上面係人地d資料, 雖然係通街派姐, 未問過人就post出黎, 都係block左d 重要個人資料)

今朝返工, 日日都經過條天橋先返到office, o個條天橋有好多人係度派傳單, 基本上平日人地派到俾我, 我都會拎張傳單走, 其實都係幫下佢地可以早d放工呀麻...今日, 我就見到個後生女仔派傳單, 佢派到黎就好自然拎啦, 起初都不以為以啦, 拎到上手係一張四四方方既紙, 上面寫左d野, 睇下d內容, 哈, 哈, 原來呢張野唔係一般既宣傳單張黎個喎...

呢位高小姐都幾好野, 為左創業就一朝早係度派呢d傳單, 都幾有興趣想知佢創d咩業呢...如果有人收到呢位高小姐既傳單, 你不妨打去問佢有咩好路數.....

3 comments:

Anonymous said...

咁你自己唔打?以你咁八掛既性格,加上對方係女,你應該會第一時間打去架喎!我估你已經暗中打左去~~~

Gary said...

我都係有吉士,有理想的人: 咁我又冇打喎, 我又唔係想創業, 費事運吉攪攪震, 煩住人地啦~~~雖然我真係幾想知佢想創d咩業出黎...

Anonymous said...

佢應該係想開避寒中心黎賣吟(笑吟吟)~~~~~