Friday, October 13, 2006

turnitin

前排收到學校send出黎一個mail話今晚有個briefing session係關於一個"turn it in"既system, 其實, 呢個system係主要for final year既學生用, 因為final year既學生都要做disseration。 講一講呢個system先, 其實呢個system主要係check你有冇抄襲(plagiarism)其他人既文獻, 功課, 作品, 著作等...只要你將你份功課放上去呢個system上面, 呢個system會有個超級強大無敵既database, 只要你係抄襲人地d文獻, 功課, newspapar而又冇take referance, 佢就會show到你邊段係抄人, 係邊樹抄, 一一咁show晒出黎。

聽完呢個briefing session之後, 不禁流左滴冷汗, 佢仲有個厲害地方就係, 你千萬唔好諗住呃到佢, 將original既句子, 加個the, an, a 或者將佢由passive轉acive, 佢都可以將佢分析到出黎你係抄襲, 呢個system既發明真係好堅。 唔係話自己真係會抄人功課, 不過, 做功課個時唔多唔少都會睇唔少書做referance, 咁聽完之後唔多唔少都有d壓力, 自己萬一唔覺意抄左人地d野都幾麻煩。  

不過, 話說回頭, 家陣都仲未開波, 除左之前見過一次supervisor之後, 成個9月, 就好似咩都未動過手, 家陣都係時候動工, 唔係真係做唔切, 就死啦!!

7 comments:

Anonymous said...

肥仔,少見多怪,pattern matching之嘛,你用search engine咪又係咁search出黎...

你講左成年話開波喎,仲未做咩,咁流架你

Gary said...

妖...做人要有plan, 你知唔知咩叫做plan呀, 計劃呀, 再唔明就去yahoo字典check下啦!!!

我都未至於講左成年, 只不過, 之前係話想係summer之內做起佢姐, 不過, 你知啦, 我呢d心思細密既人都係慢工出細貨...好似你咁呀, 咩都草草了事就算, 做人既野, 過得人就過得自己。

講多次, 做人要有planning~~~

Anonymous said...

肥仔,我草草了事份project都有中上既成績,你攪黎攪去咪得個plan字囉,個plan原來implement唔到既,結果會係點呀?食蕉囉

Gary said...

邊個話implement唔到架, 我要做既話, 話咁快就做起啦, 你要知道, 一個周詳既計劃係要有好多basic information去support你, 咁先可以好smooth咁完成一份assignment。

講咁多, 你吸唔吸收到呀, 身為朋友既我, 你唔明, 我好樂意再解釋多d俾你知既, call我啦, 我可以再用簡單d既方式黎解釋俾你知~~~~

仲有呀!!!你個d所謂空想科學, 唉, 你都唔好同人講出去添呀..身為朋友都係為你好姐~~~

Jessica said...

你知啦,學完教我啦...hahaha

Gary said...

jessica: 今年我會學晒點樣搵journal, 點樣用turnitin, 點樣take referance, 到時再教你!!!

Anonymous said...

肥仔,你天資都係比較低一d,唔緊要,好在你都仲有少許勤奮,放心啦,十年八載之後你會追得上我既,拿,我講既唔係空想科學,而係抽象思維,英文係abstract thinking,唔好懶,不妨係google search下,學下高層次d既諗野方法,你會追到我既,放心